понедељак, 24. јун 2013.

Sok od Malina-Domaći Recept za Sirup od Malina

Moram  da priznam da nisam od onih što nakuvavaju zimnicu u ogromnim količinama.

Volim domaće, pogootovo pekmeze i sokove ali još nikada nisama pripremila 100 litara soka i 50kg pekmeza, što je kod nekih domaćica slučaj.
Ovaj sok od maline je domaći, svež, bez konzervansa a sa limunom.

Uz malo leda odličan je sok koji će te popiti još ovaj mesec!!!




Potrebno je:



1,5kg malina



1,5kg šećera



1l vode



1 limun



Priprema:



Maline dobro oprati, najbolje u rešetkastom sudu koji će te polivati mlazom vode. Potom ocedite i stavite u dublji sud dodati vodu i nacediti limuna te dobro pokriti i ostaviti preko noći da odstoji na hladnijem i tamnijem mestu.

Sutra dan maline procedite kroz gazu ili propasirajte ako je lakše te dodjte šećer i mešajte dok se ne rastopi.
Sirup ulijte u čiste i suve flaše a od gore stavite celofan.
Sok se razredjuje sa vodom a odličan je kada se stavi led i nekoliko svežih malina.




2 коментара:

  1. Praviću sigurno jer i ja ne pravim mnogo zimnice, a ovaj sok /sirup moj muž najviše voli. Prošle godine sam pravila malo, ali sam improvizovala, sad imam recept.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман11. јун 2016. 18.06

    Recepti su vam bozanstveni !!! Kako doci do recepta - salata od visanja , jela sam jednom u Banatu i nikad vise nisam imala priliku i stalno trazim recept ali bez rezultata . Gospodja koja mi je ponudila je umrla i nikad poslije niti sam jela niti imam recept . Bila bi zahvalna kad bih mi poslali recept - hvala unapred !!!

    ОдговориИзбриши