понедељак, 24. јун 2013.

Sok od Malina-Domaći Recept za Sirup od Malina

Moram  da priznam da nisam od onih što nakuvavaju zimnicu u ogromnim količinama.

Volim domaće, pogootovo pekmeze i sokove ali još nikada nisama pripremila 100 litara soka i 50kg pekmeza, što je kod nekih domaćica slučaj.
Ovaj sok od maline je domaći, svež, bez konzervansa a sa limunom.

Uz malo leda odličan je sok koji će te popiti još ovaj mesec!!!




Potrebno je:



1,5kg malina



1,5kg šećera



1l vode



1 limun



Priprema:



Maline dobro oprati, najbolje u rešetkastom sudu koji će te polivati mlazom vode. Potom ocedite i stavite u dublji sud dodati vodu i nacediti limuna te dobro pokriti i ostaviti preko noći da odstoji na hladnijem i tamnijem mestu.

Sutra dan maline procedite kroz gazu ili propasirajte ako je lakše te dodjte šećer i mešajte dok se ne rastopi.
Sirup ulijte u čiste i suve flaše a od gore stavite celofan.
Sok se razredjuje sa vodom a odličan je kada se stavi led i nekoliko svežih malina.




2 коментара:

  1. Praviću sigurno jer i ja ne pravim mnogo zimnice, a ovaj sok /sirup moj muž najviše voli. Prošle godine sam pravila malo, ali sam improvizovala, sad imam recept.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман11. јун 2016. 18:06

    Recepti su vam bozanstveni !!! Kako doci do recepta - salata od visanja , jela sam jednom u Banatu i nikad vise nisam imala priliku i stalno trazim recept ali bez rezultata . Gospodja koja mi je ponudila je umrla i nikad poslije niti sam jela niti imam recept . Bila bi zahvalna kad bih mi poslali recept - hvala unapred !!!

    ОдговориИзбриши