четвртак, 31. јануар 2013.

Povrće Pečeno u Grill Pekaču-Punjeni Šampinjoni, Šargarepa sa dimljenim sirom....

Ja sam prosto "poludela" za pekačem.
Samo nešto experimetišem, kuvam pečem...Priznajem on je toliko ekonomičan da u stvari traži da se stalno u njemu nešto sprema...
Sa jedne strane sam toliko prezadovoljna i to želim i Vama da prezentujem, ali....
Uvek ima ali....
Naime priča počinje ovako:


Već par meseci kuvam u Lupo Posudju, sve što skuvam i objavim na mojoj FB STRANICI,Bez šminke i doterivanja, onako kako jeste.
Prenesem svoje utiske, napišem recept i stojim sto posto iza svake napisane reči.
A onda se javlja i konkurencija naravno ona loša konkurencija, koja vas minira, non stop....
Te bolji su drugi, te malo su jeftiniji....pa ovo pa ono..ali ono što ne mogu da napišu i u šta ne mogu da konkurišu je svakako KVALITET PEKAČA!!!!


Cene svih Lupo Mrashall proizvoda odgovaraju i kvalitetu, i to potpisujem!
U pitanju su vrhunski materijali, te lični servisgde i nakon isteka garancije može da se nadje deo ili popravi aparat.
Pogotovo kad je u pitanju Lupo Marshall Pizza Gril Pekač, nema mu sličnog na tržištu.
To je jedini pekač u regionu koji ima dva grejača i zato je prozvan NAJEKONOMIČNIJOM RERNOM,   jersu se konzumenti uverili u kraće vreme pripreme, a tu spadam i ja.
Više o proizvodima klik ovde.


Ovog puta sam za va  pripremala povrće u pekaču, sa mesom naravno.
Prvo sam pekla meso, tako što sam ga posolila sipala vode i ulja.
Stavila sam tajmer na 20 minuta.
Istekom vremena, meso sam preokrenula, i dodala isečen krompir.
Posolila sam i krompir naravno, a možete dodati i neki vaš omiljeni začin.
Sad, u zavisnosti od toga koje je meso u pitanju ikolike kriške krompira se isekli, možda će te morati da pečete još 10-tak minuta.
Najbolje da uvek stavite ako niste sigurni na 10 minuta pa je lako dopeći.
U suštini ovako ide tajming
Meso 10 minuta plus dodavanje krompirta 20 minuta ukupno 30 minuta!

Šargarepu sam pekla u malo vode i ulja 15 minuta!!!!
Kao i šampinjone srednje veličine!!!

Sve sam lepo poslužila sa mesom, stim što sam šargarepu isekla na kolutove i posula preko svež isečen peršun.



Takodje od mlade šargarepe i šampinjona možete napraviti i odličan prilog koji ide bukvalno uz sve vrste mesa ili samostalno.
Dodatak sira i to biljnog dimljenog obradovaće vegeterijance ili one koji poste!



Prilog od šargarepe i sira

Potrebno je:
500g mlade šargarepe
100g Dimljenog sira
par listova sveže zeleni
Začin C
Šargarepe sam očistila a veće podelila na dva tri dela.
Začinila sam ih začinom C.
Gotove tj pečene u pekaču sa malo vode i ulja na 15 minuta sam začinila još svežim peršunom i sitnim kockicama Dimljenog sira biljnog porekla...možete i bilo koji drugi.


Šampinjoni punjeni sa Dimljenim sirom
Potrebno je:
500g jednakih, srednjih šampinjona
100g Dimljenog sira
so, biber
malo ulja i vode
Šampinjone srednje veličine sam očistila i oprala.
Odstranila drške.
Same kapice sam pekla u pekaču 10 minuta.
Drške sam isekla na sitne kocke i pomešala sa dimljenim sirom.
Napunilasam šampinjone i pekla još 5 minuta u pekaču.
I kao što i sami vidite ovo je bio jedan običa, zdrav. i ukusan ručak iz Pekača!
Enjoy!!!

4 коментара:

  1. Imam Pizza pekač već dve godine i zaista je vredeo svakog dinara. Nosimo ga i na more...pečem sve što mi padne napamet u njemu. Interesuje me samo da li ima da se kupi još jedna tacna za njega?

    ОдговориИзбриши
  2. Odlično izgleda, posebno mi se sviđaju ovi punjeni šampinjoni.

    ОдговориИзбриши
  3. Nemam ništa takvo - ovdje ni nema za kupiti, ali vjerujem ti da je super, a pretpostavljam da je ovo odlično rješenje za male kuhinje i domaćinstva. Sva prezentirana jela su divna!

    ОдговориИзбриши