недеља, 1. јул 2012.

Tiramisu Torta


Lagani i brzi tiramisu sa malim "daškom" cimeta:

Sastojci:



800 g piškota- tj dve velike kutije piškota

4 dl kuvanog vanila kapućina

1l dl slatke pavlake

4 dcl kisele pavlake

250g šećera u prahu

3 kasike kakao praha plus 2-3 kašike cimeta
Postupak:


Skuvati kapućino, kako bi se ohladio,sipati ga u sud u kojem će te najlakse umakati piskote.
Izmiksati slatku pavlaku, po zelji i ukusu dodati prah šećer.
Potom kiselu pavlaku a zatim žicom izmesati.
Ne previše, kako bi vam ostala vazdusasta.
Dodati i 1 kašiku cimeta.
Složiti red piškota, prethodno umočen i kapućino.
Premazati polovinom šlag-kreme, poravnati pa na to slagati drugi red piškota.
Dobro namočiti piškote pa premazati gore i oko kolača sa preostalom šlag-kremom.

Posuti kakaaom pomesanim sa cimetom.

12 коментара:

  1. Ponekad se dogodi da nemam mascarpone i svakako ću se sjetiti tvog recepta. Sviđa mi se!

    ОдговориИзбриши
  2. Ja ga rado pravim sa krem sirom...Moze svakako, bitan je ukus...

    ОдговориИзбриши
  3. Divan ti je, ovo s kiselim vrhnjem me zaintrigiralo, baš ću probat.

    ОдговориИзбриши
  4. Obozavam Tiramisu, dopada mi se ova kombinacija sa kapucinom. Probala sam i sa cokoladnim mlekom i isto je tako ukusan:)

    ОдговориИзбриши
  5. Obožavam tiramisu imam dva recepta al ovaj je lakši dinarski moscarpone je skup prvom prilikom pravim....pozdrav

    ОдговориИзбриши
  6. Super je verzija sa kiselom pavlakom jer ovde uopste ne mogu naci mascarpone, verujem da je krema divno osvezavajuca.:))

    ОдговориИзбриши
  7. Volim ! I odlično izgleda, baš si super napravila ovu torticu ! Mogu je zamisliti rashlađenu, odličnog i osvježavajućeg okusa.

    ОдговориИзбриши
  8. Zelim da isprobam ovaj recept, samomi nije jasno da li je potrebno 800g piskota ili dve velike kutije(jedna ima 210g)? 1l ili 1dl slatke pavlake?

    ОдговориИзбриши
  9. Jedna kutija ima 200g, jedna velika kutija ima u sebi te cetiri kutije, znaci 400g. Potrebno je dve velike kutije od po cetiri kutije od 200g piskota. Znaci dobro ste sracunali treba 800g piskota. Slatke pavlake 1litra. Sigurno sam greskom napisala 1dcl. Gledacu da ispravim. Hvala sto ste mi skrenuli paznju. Inace tiramisu obavezno napravite prva liga je!

    ОдговориИзбриши
  10. Hahaha,pa ako jedna ima dvesta grama,a u velikoj kutiji ima cetiri od po dvesta grama,onda je to osamsto,ili ja nemam pojma racunske operacije :).No,nebitno,mislim da si zbunila coveka,mada sam ja razumela na kraju :)

    ОдговориИзбриши