понедељак, 23. јул 2012.

Rolnice od kukuruznog brašna i sira- plus pogačice

Ovih dana sam u totalnoj gužvi i iako to vama možda i ne izgleda tako, jer se na mojoj Fb stranici to ne vidi, ali meni je potrebno samo pra minuta da podelim neki recept sa vama drage moje prijateljice.
Takodje su me stisle i neke obaveze u vezi nekih postova i recepata koje sam trebala da napravim i podelim sa vama a i neke privatne obaveze.
Ali nekako se sve stiže.
Ove rolnice sam uspela da napravim veoma brzo jer nema čekanja i moram priznati da iako sam bila skeptična zaista su prva liga.
Potrebno je:original recept
300g svežeg sira-sitnog sira
8 kašika jelovnih mleka
2 jajeta
10 kašika ulja
150g kukuruznog brašna-ne palente
350g Danubius brašna
1 i po kesica praška za pecivo
soli po ukusu. Zavisi od sira
Za nadev :
200g sitnog sira
100g kačkavalja

Priprema:
Od sastojaka za tetso umesite testo. Ja sam u početku sve lepo mešala drvenom varjačom, a kako nemam dodatke za testo na mikseru kasnije sam počela da ga mesim i zamesila ga rukama.
Potom pobrašnjaviti dasku za mešenje testa i oklagijom razviti testo.
Što tanje ako je moguće.
Oštrim nožem iseći celo tetso na jednake pravougaonike a potom te pravougaonike sam do pola namazala sitnim sirom pomešanim sa narendanim kačkavaljem.
Uvila sam ih u rolnu i poredjala na pek papir u tepsiji.
Svaku rolnicu premažite kulinarskom četkicom mlekom.
rernu pregrejte a potom na 200c pecite oko 15 minuta
Ove rolnice ako ste pogledali originalni recept možete puniti sa čime god hoćete!Izbor je vaš!!!
Od ovog tets amožete praviti i male pogačice.
Odlične su.
Ja sam ih od gore reckala nožem.
Idealne su i kao koktel peciva.




Enjoy!!


7 коментара:

  1. Ma savršeno, volim sve s kukuruznim brašnom. Divno pecivo.

    ОдговориИзбриши
  2. Volim sve s kukuruznim brašnom, a i tko ne bi volio ovako brzo gotovo punjeno pecivo.

    ОдговориИзбриши
  3. Bas su dobre i kao rolnice i kao pogacice, volim testa sa sirom jer su posebno mekana, a tebi drzim palceve da zavrsis sve obaveze koje si planirala.:))

    ОдговориИзбриши
  4. Volim kukuruzne kruščiće i peciva i ove rolnice su mi super, recept obavezno bilježim !

    ОдговориИзбриши
  5. Danibius brasno,kavo je to brasno??nemoj da mi se smijete al stvarno ne znam😁😁😁mozda znam pod drugim nazivom.

    ОдговориИзбриши