среда, 27. јун 2012.

Novosadska Pasta-Testenina

Leti mi prija testenina.  Moram sad ovde javno priznati da koristim , neću sad reći SAMO, ali u 99% slučajeva Danubius testeninu, jer sam zaista i više nego prezadovoljna, prvo minutažom kuvanja, potom što imaju i posnu varijantu a i najvažnije ne menjaju se tokom kuvanja, Znači nema jedan oblik sipaš u šerpu sa vrilom vodom a izvadiš drugi...ili više manjih...
Znači u pitanju je stavrno vrlo kvalitetna tetstenina.
Ovu Pastu sam nazvala Novosadska, pre svega jer su sastojci i više nego domaći.
Potrebno je:
500g Danubius testenine-fusile sam koristila
200g domaće šunke ili kupovne šunkarice
200g kačkavalja
200g sitnog sira
2dcl kisele pavlake
1-2 grančice svežeg bosiljka



Priprema:
Prvo sam šunkicu iseckala na sitne kockice.Potom sam u činiju stavila šunku, sitni sir, izrendala kačkavalj, s tim da sam jedan deo ostavila za posipanje tetsenine od gore, dodala pavlaku.
Skuvala sam testo.
Kada je voda vrila u šerpu sam iručila fusile. I kuvala tačno 8 minuta!!!
Potom sam ih iscedila i prelila hladnom vodom.
Pomešala sa šunkom, pavlakom i sirom.
Preručila u vatrostalan sud , posula kačkavaljem i zapekla na 200C oko 10-15 minuta.
Ukrasila sam svežim bosiljkom koji nije samo dekoracija već se može i pojesti.!
Prijatno!!


12 коментара:

  1. i ja obožavam tjesteninu u raznim kombinacijama, baš je krasno ovo jelo

    ОдговориИзбриши
  2. Meni se mekad "omakne" pa kupim zista kvalitetnu tjesteninu, ali baš uvjek zaboravim koja je to kad idem slijedeći put u kupovinu. Ne znam ima li kod nas Danubius tjestenine, moram pogledati, ovo je svakako korisna informacija.

    ОдговориИзбриши
  3. obozavam testeninu sa sirom . A jos uz dodatak bosiljka i prsute... Mmmm, dvian rucak

    ОдговориИзбриши
  4. Volim testeninu sa sirom u raznim kombinacijama. Sa dodatkom mesa ili povrca se dobije bas ukusan rucak... :)

    ОдговориИзбриши
  5. Što se tjestenine tiče, tu sam uvijek za. baš je fino ovo!

    ОдговориИзбриши
  6. Obozavam testeninu. Pripremam je na slican nacin, ali sa manjom kolicinom sira. Ova tvoja odlicno izgleda, moracu da je isprobam i tako:)

    ОдговориИзбриши
  7. Tjestenina mi uvijek prija, a ljeti posebno jer se uz malo kombiniranja dobije jednostavno i ukusno jelo. Ova tvoja tjestenina mi se jako sviđa !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, i ja leti najčešće pravim testeninu sa povrćem, mada je ona odlična kao brzi ručak uvek

      Избриши
  8. Kad se potopi i hladnu vodu opet ih procedis jel tako?

    ОдговориИзбриши