субота, 10. април 2010.

Risotto with pumpkin seeds/Rižoto sa semenkama

Fini prilog ,stari dobri rizoto sa mojim omiljenim semenkama.Potrebno je:
500-600g pirinča
pileće belo meso
2dcl supe
1 kašika pavlake
so,biber,kari
oko 100g pečenih bundevinih semenki
oko 100g kineskog oraha
5-6 struka mladog luka
ulje
Priprema:
Pirinač probrati,a potom obariti te iscediti.Paziti da vam se ne prekuva.
U tiganj staviti malo ulja te mladi luk,koji ste prethodno iseckali na sitne krugove.
Proprzite,a potom dodajte belo meso,iseckano na sitne sto sitnije kockice.
Przite lagano,i dodajte začine.
Zatim dodajte pirinač te temeljac i pavlaku.Umanjite vatru i lagano kuvajte.
Na kraju dodati semenke i kineski orah.

6 коментара:

  1. Pomalo egzotično i fino, volim sve te oraščiće, bučine sjemenke i indijske orahe..okus mogu zamisliti!

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo je savršena kombinacija, baš po mom ukusu. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam nikada isprobala ovu kombinaciju u rižotu. Rižota inače volim a volim i sve ove sastojke, odlično zvuči i bilježim za isprobavanje ! :) . Ti si ga super pripremila i fotkica je odlična !!

    ОдговориИзбриши
  4. Kombinacija mi djeluje odlično i jako dobro izgleda. Kada sam pravila onaj kolač od bučinih koštica ostalo mi je još jedno pakovanje im jedan rižoto bi nam mogao obogatiti jelovnik ovih dana. Što se mene tiče ovo je i cijelo jelo, ne samo kao prilog.

    ОдговориИзбриши
  5. kao da si mene pitala, odlicna kombinacija! a i jako mi se svidja novi izgled bloga! hvala ti na jos jednoj ulaznici!

    ОдговориИзбриши
  6. rižot je fenomenalan i vrlo ubrzo ću ga isprobati!.. ja ti obožavam te bundevine sjemenkice u tolikoj mjeri da ih čupkam iz kruha kad ga jedem.. ;)))

    ОдговориИзбриши