четвртак, 27. септембар 2012.

Zapečena pileća krilca sa čušpajzom od šargarepe

Moj predlog za fini ručak, Umesto krilaca možete ispeći batakove ili kakvo drugo meso.

Potrebno je:
4 pileća krilca
 vegeta
Za čušpajz:
500g šargarepe
1 manja glavica lukja
 so, biber
2 kašike ulja
2dcl kisele pavlake
Vatrostalna posuda.
Prvo sam pileća krila posolila tj sa vegetom začinila. Stavila ih u vatrostalnu tepsiju. Sipala 2dcl vode i 1 dcl ulja i pekla na 200C u rerni.
Za to vreme dok sus e krilca pekla.

Očistila sam šargarepu i luk.
Luk sam iseckala što sam mogla sitnije i u tiganju sam g ana ulju malo propržila a potom sam dodala i šargarepu koju sam iseckala na tanke kolutove. Posolila po ukusu.
Dodala sam i 2dcl vode.
Preklopila sam tiganj sa poklopcem i stišala plin te ostavila da se krčka.
Kada je šargarepa na pola bila pečena a voda skoro skroz isparila dodala sam kiselu pavlaku.
Potom sam skoro pečena krilca izvadila iz tepsije na dno stavila šargarepu  a krilca od gore i sve lepo zapekla na 200C.
Enjoy!!

5 коментара: