уторак, 28. септембар 2010.

Tart od smokava

Jesen ne može da prođe a da ne jedete smokve. Smokve su najbolje sveže ali morate obavezno napraviti i ovaj tart, skroz zdravi tart sa super sastojcima za testo,
Nadev je aromatičan, i uopšte ovaj lagani tart daje jednu lepu notu jeseni i ljubiteljima smokava
U stvari više je neka željena kombinacija ukusa.
Sami odredite koliko će te cimeta,meda...:)
potrebno je za testo


2 šolje brašna
ja sam kombinovala sledeće
pola šolje raženog brašna
pola šolje speltinog
i šolju integralnog brašna tip-850

200 g maslaca

1 kasikica soli

6-8 kasika hladne vode
Nadev:
smokve
šećer
med
malo cimeta
Priprema:
brašno prosejte,dodajte margarin koji ste prethodno isekli na kockice,vodu i so.
Umesite testo.Testo treba da je glatko i da se ne lepi ako je potrebno dodajte još vode
Oblikujte ga u kuglu te obavite folijom i ostavite u frižider na par sati.
Potom ga razvijte oklagijom,debljine 1cm.
Smokve operite,isecite po širini.
Poredjajte preko testa.
Stavite preko njih šećer i med.
Vodite računa da ne preterate...:)
Pospite cimetom.
Krajeve možete ukrasiti sitnim lopticama od testa
Stavite u pleh,najbolje vatrsostalni.
Pecite na 200C.

10 коментара:

  1. Zanimljiva kombinacija i verujem da je i ukusna :)))

    ОдговориИзбриши
  2. Super je tart,smokve obožavam...
    Slikice su isto super!

    ОдговориИзбриши
  3. Predivno izgleda....a sigurno je i cijela kuhinja mišrišla po cimetu mmmmmm :)

    ОдговориИзбриши
  4. Vera ,ovo božanstveno izgleda,jako volim smokve ali sem kao slatko nikad ih drugačije nisam spremala.Mogu da zamislim kako je fino;))
    P.S. Videla sam tvoj komentar kod Ruže na blogu,u vezi kokosovog mleka.Ja sam ga kupila u Merkatoru(znam da ga ima i u NS-u;)i sasvim je pristojna cena
    POZZ

    ОдговориИзбриши
  5. Prekrasna pita,a spoj okusa i mirisa je sigurno neodoljiv ! Jako mi se sviđa !

    ОдговориИзбриши
  6. Draga Vera puno ti hvala na ovoj krasnoj posveti i krasnom tartu. Dugo sam bila na terenu tako da nisam pratila događanja na blogovima i zbog toga nisam prije komentirala i zahvalila ti. :)

    Oduševila si me ovim tartom, predivno izgleda, a o okusu mogu samo sanjati. Spremam ga za novu sezonu smokvi. :)

    ОдговориИзбриши