понедељак, 02. август 2010.

Bakina Krempita

Ovo je recpt za domaću krempitu,iz bakine svesčice.Kod ovog recepta nema slatke pavlake,želatina,pudinga...
Samo će vam biti potrebno dosta svežih jaja i mleka...:)

Ovu krempitu sam zelela  mnogo ranije da isprobam, ali sam uvek imala bojazan da mi neće uspeti...:(
U stvari bojala sam se da se neće moći iseći,da će fil curiti,...itd...
Ako očekujete čvrstu i stabilnu krempitu punu slag fixa i želatina,onda ovo zasigurno nije to...:)
Vrlo je softana ali stabilna...:)Secite je "lagano" i imaće te divan,ukusan,mlečan desert!
Potrebno je:
Lisnato testo z akore-ili kupovno lisnato testo za krempitu
7 jaja
10 jelovnih kašika šećera
20 jelovnih kašika brašna
1l mleka
3 kašike gustina
šećer u prahu za posipanje od gore.
Priprema:
Žumanca odvojiti od belanca,pa šećerom,dobro penasto umutiti,žicom ili mikserom.Dodati brašno i gustin,te opet sve lepo sjediniti.
Od litre mleka odvojite 2,5dcl te pomešajte sa smesom od žumanca.
Ostatak mleka staviti na vatru da provri.
Kada mleko provri ukuvati smesu od žumanaca,svo vreme mesajući da se dobije glatka smesa bez grudvica.
Potom ulupati belanca u vrlo čvrst sneg,a zatim pomesati sa smesom od zumanaca.Najbolje je da sačekate da se malo prohladi.
Tepsiju oblozite korom za krempitu,pa izlijte fil,od gore stavite drugu koru.
Najbolje je da odstoji u frizideru jedan dan da se dobro stegne.

10 коментара:

  1. @maxivida,surac,hvala...Malo sam zurila...dodaću šećer..:)

    ОдговориИзбриши
  2. volim te bakine recepte, u početu sam se malo bojala neuspjeha, ali naučila sam da ako se recept prati točnim mjerama rezultat ne izostaje, a okus... nešto neopisivo

    ОдговориИзбриши
  3. Takav je recept i u knjižici moje bake. Ona je to znala savršeno napravit. Probat ću po tvom receptu i ja.

    ОдговориИзбриши
  4. I ja pravim ovako. Samo takva je prava krempita kao u Samoboru, bez zelatina i pudinga!

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo je prava domaca krempita, bas takva i treba da bude...jos ako se napravi i domace lisnato testo, nista lepse!;)))

    ОдговориИзбриши