понедељак, 8. фебруар 2010.

Boys Cookies/Keksići za dečake

Ako kod kuće imate dva sina koji obožavaju Ben Ten-a,to je jedan crtani junak,vrlo popularan medju dečijom generacijom.Onda i keksi moraju da budu u tom fazonu.
Ustvari moj stariji sin je za svoj 6.rodjendan pozeleo kekse ,mislim da se zovu "pezosi",koje ben Ten koristi u svojoj borbi.Kako nisam uspela da napravom indentične šare i motive,nastali su ovi keksi.
Nazvali smo ih Keksi za Dečake..:)
Potrebno je:
125g maslaca
50g šećera
125g brašna
2 kesice vanil šećera
50g praška za puding sa ukusom vanile
plava prehrambena boja
Priprema:
Brašno prosejati,dodati prašak za puding,te šećer i vanil šećer.Omekšali puter iseći na kocke i zamesiti tetso.Dodati plavu boju.Kako je testo žuto moraćete dodati veću količinu ako nećete da keksi budu žuti već plavi.
Smesu prekrijte aluminijskom folijom i ostavite u frizider na pola sata.
Pleh oblozite pek papirom.Od testa oblikujte male loptice,redjajte ih u pleh na odredjenoj razdaljini.Svaku lopticu mozete malo pritisnuti kašikom.
Rernu uključite na 200C,pecite od 7-10 min.
Gotove kekse ne vaditi odmah špatulom,već sačekajte da se ohlade.
Ukrasiti pozelji.
Radjeni po receptu za Vanila Kekse
tastespotting
I sa čokoladnim ukusom.
Prhki.
Brzi.
Ma deca ih prosto obožavaju..:)
Razlika je samo u tome što umesto vanil pudinga stavite puding od čokolade.

10 коментара:

  1. Ovaj simpatični uvod me potpuno osvojio, a i keksići su mrak:)

    ОдговориИзбриши
  2. Milim da znam o kojem se junaku radi. :) Baš simpatična ideja! Super keksiči!

    ОдговориИзбриши
  3. Odlična ideja, imam kćer od 6 godina koja gleda Ben ten crtiće i kojoj smo morali kupiti famozni sat..:))..a sin mi je još premali, ali odlično dok malo odraste..ideja za 10.

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam totalno izvan tih trendova u dječjim krugovima ali sam ipak čula za famozne Ben Ten. :)
    Odlična je ova ideja za razveseliti mališane. :)

    ОдговориИзбриши
  5. kako je ovo dobro, odlična ideja, keksići super izgledaju. Sigurno su dečki bili jako zadovoljni :-)

    ОдговориИзбриши
  6. ma baš su ti predivni keksići...sviđa mi se jako ova živa boja...keksići iz zemlje čudesa :DD

    ОдговориИзбриши
  7. A joj svi ti likovi iz crtića i igračke satim likovima, sveske, torbe to je djeci tako primamljivo i tako bezobrazno skupo. Ne pratim BenTena jer je jedini dječak u obitelji sestrić od dvije godine koji je lud za Nodijem, tomicom i Graditeljem Bobom, ali koliko sam mogla vidjeti u Turbolimaču ovi keksići i liče na one pločice koje Ben Ten ima u ruci.
    U svakom slučaju se za djecu treba potruditi i ja mislim bez obzira da li si 100% uspjela pogoditi šaru, da je dječaku od šest godina to sasvim vjerno kada je od mame.

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala vam.draga Selma nemas pojma koliko mi prijaju tvoje reči,ali zaista,zaista je tako...:)

    ОдговориИзбриши
  9. preslatki su, a Ben 10 je aktualan i kod nas:)))

    ОдговориИзбриши