субота, 28. мај 2011.

Pikantne Pogačice

Ove pogačice nisu nimalo klasične, ali su vrlo neobične u smislu da ni ja koj avolim ponekad da eksperimentišem i dodajem u jela sve i svašta nisam se nadala da će biti ovako ukusne.

Čar je u tome što se obično u ovakva i slična minipeciva dodaje sir, ovoga puta ove pogačice su pravljene sa paštetom...:)

Da, da dobro ste pročitali, jetrenom paštetom.

Potrebno je:

300g pšeničnog brašna tip 500

kesica suvog kvasca

150g maslaca

150g jetrene paštete

so

biber

200g svežeg kravljeg sira

jaje

kim susam

Priprema:

U prosejano brašno doati kvasac, maslac, paštetu, malo soli, biber o dobro ocedjen kravlji sir.

Umesiti glatko tetso, i ostaviti da stoji na hladnom dva sata.

Na dasci posutoj brašnom razviti tetso debljine 1cm.

Kalupom po želji oblikovati pogačice.

Staviti ih na pleh obložen pek papirom.

.

Premazati razmućenim jajetom i posuti imom ili susamom.

Peći na 200-220 C oko 20 minuta.

3 коментара:

  1. Анониман07. јун 2011. 14.44

    Dzoli ovde(komentar mi ne radi.
    Dakle nisam ni ja nikad probala sa pastetom.Ne ispadne previse suvo?

    ОдговориИзбриши
  2. Ove pogačice su mi baš interesantne, sa paštetom. Nisam još naišla na takav recept i svakako ću ih isprobati . Super izgledaju !

    ОдговориИзбриши
  3. nikad mi nije ni u snu palo na pamet napraviti pogačice s paštetom, ali moram priznati kako je to odlična ideja

    ОдговориИзбриши