четвртак, 3. децембар 2009.

Pletenice sa sirom

Još jedne pletenice u nizu.Meke i prhke,još bolje su sutra dan:)
Rade se bez kvasca sa prah šećerom i svežim sirom koji će te osetiti pri svakom zalogaju ..mmmm...
.Malene su,slatke su mirišu na vanilu,posute su belim prahom i izgledaju tako zimski u ovim njihovim belim šećernim bundicama.
Zasucite rukave,pripremite sastojke i napravite ovu zimsku čaroliju...:)

Sastojci:
400 g brašna
1 prašak za pecivo
1 vanil secera
250 g  margarina
2 kasike milerama ili kisele pavlake
 prstohvat soli
300 gr. svezeg sitnog sira
240 gr. secera
 zumance za premazivanje pletenica

Priprema:
Brašno prosejati sa praškom za pecivo,potom ga pomešati sa vanil šećerom i šećerom.
Margarin iseći na kocke te dodati ovoj smesi i dobro istrljati.
Dodati sir, mileram i umesiti testo da bude fino glatko.
Mošete dodati još brasna ako je potrebno,odnosno ako se testo jos lepi za ruke.
Testo zatim podeliti na dva dela,pa te dve lopte n adva dela,i svake lopte na pola.Dok ne dobijete loptice malo veće od veličine oraha.
Testo zatim uzmemo rukama razvijemo u traku.Kada je traka dugačka oko 10cm uvijemo dva tanja kraja jedan preko drugog i prenesemo pletenicu u tepsiju na pek papir.
Premazati umucenim zumancetom.
Peci pletenice na 200 stepeni 15 minuta.
Jos vruce ih uvaljati u secer u prahu zamirisan vanilom.
Nakon sto se izvade iz pecnice pletenice su mekane pa je dobro sacekati par minuta da se stvrdnu i tek onda ih valajti u secer.


Pletenice

20 коментара:

  1. Vjerujem da je mnogo fino i mirisno. Dobro je da može da stoji jer tek navečer imam vremena za pečenje, a ipak ne bih i da jedemo suviše kasno.

    ОдговориИзбриши
  2. Tako su jednostavne, a divno izgledaju, naročito mi se sviđa ona sličica presjeka. A mogu misliti kako tek mirišu.

    ОдговориИзбриши
  3. Prelepo izgledaju, obozavam ovakva fina peciva!:))

    ОдговориИзбриши
  4. Baš zimsko i pahuljasto izgledaju. Prekrasne su.

    ОдговориИзбриши
  5. Prekrasne su, izgledaju tako mekano i lagano. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala vam,zaista sam prezadovoljna ovim pletenicama.Recept je by moja draga prijateljica Babucci,i naravno da svi njeni recepti garantuju i ukus i kvalitet.

    ОдговориИзбриши
  7. Ova tijesta koja u sebi imaju svježi sir baš budu prhka i fina kao lisnata. Super su

    ОдговориИзбриши
  8. This recipe was delicious. Thank you for visiting and good weekend

    ОдговориИзбриши
  9. Vera, hvala lepo sto si dosla na moj blog - zahvaljujuci tome nasla sam Tvoj sajt, koji nisam dosad znala :) Vrlo me zanima srpska kuhinja a vidim da ima kod tebe mnogo odlicnih recepata!
    Puno pozdrava :)

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala Monika,i tvoj sajt je zaista fenomenalan.Ti odlično pišeš naš jezik.Pozz

    ОдговориИзбриши
  11. stvarno djeluju posebno mekano i prhko, prekrasne su!

    ОдговориИзбриши
  12. Thanks for the recipe, it is delicious (I made it: http://www.flickr.com/photos/eszsara/4199654077/in/set-72157612117307822/) and you take beautiful photos!
    Eszter

    ОдговориИзбриши
  13. Ja bi ih isto rado pravila ali da ja zivim u Nemackoj htela sam da upitam koji sir bi ja mogla tu upotrebiti? dali bi mogla sa italijanskim Rikota sirom praviti ili sa kojim drugim?

    ОдговориИзбриши