среда, 01. јул 2009.

Cokoladni-Banana Brownies

Za sada mi se priprema ni jednog kolaca nije ucinila tako lako,kao sto su brownies.
S obzirom da sam vise puta eksperimentisala,ali se slepo drzala recepta,moram priznati da su mi do sada uvek bili “razliciti”,I po strukturi,nekada vazdusasti,nekada “zbijeni”,zaista nikako da otkrijem,pa kakvi oni treba da budu?!
Ono sto je uvek isto,jeste ukus,sada u finoj kombinaciji cokolade I banana.

Potrebno je:
3 srednje banana
3 jajeta
1 cup putera ili 110g omeksalog putera
1 cup Secera
½ cup Brasna
100g cokolade
Priprema:
Puter I secer dobro sjedinite kako bi ste dobili finu softanu smesu.Dodajte izrendane banana(ja sam rendala na rendu za jabuke),mozete ih I viljuskom izgnjeciti.Cokoladu otopite ,I nju dodajte te lagano sve sjedinite.
Zatim dodajte jaja,prethodno dobro izmucena zicom I brasno.
Pecite u plehu nauljenom I pobrasnjavljenom na 200C oko 30min.

5 коментара:

  1. Čini mi se dobro, a naročito što si puter prepolovila, ali je poznato da kaša od banana može zanijeniti puter u receptima, pa su ti ovako fino ispali i lijepo se ispekli.
    Moji prvi eksperimenti sa ovakvim kolačima su bili sa banana bread, znam da je fino i ukusno.
    Delicious for kids, sigurno!

    ОдговориИзбриши
  2. Ijao, mljac. Ovako nešto sam uvek želela da probam, ali nikada nisam našla sličan recept. Ovo moram da napravim. Javiću kako je ispalo. Hvala

    ОдговориИзбриши
  3. Svi brownies su sjajni, sa ili bez banane...Ja se cak i ne "mucim" da mutim jaja, samo ih umesam, pa opet dobro bude.Moja deca ih obozavaju, u nedelju sam pravila sa malinama ( smazali odmah!)

    ОдговориИзбриши
  4. Da,Selma mislim da manje putera vodi boljem "rezultatu".
    Ali pravicu jos neke varijante.

    ОдговориИзбриши
  5. Ajooj sad ces opet da me navuces da isprobavam i ovaj recept za brownies, nisam jos banane pokusavala u njih da stavim!

    ОдговориИзбриши