субота, 25. јун 2016.

Brza Voćna Torta

Velike vrućine nas prosto odvlače od kuhinje i šporeta i vuku nas na kupališta pored reka ili mora.
Ali ipak ne odustajte od pripreme slatkih poslastica.
Sjajan recept, koji će te pripremiti za 30 minuta, potom rashladiti i uživati!!!
Potrebno je:
dva pakovanja piškota-tu mislim na dve velike kutije
500g šlaga-
4dcl kisele pavlake
1 želatin
sok od višanja ili neki drugi sok
raznorazno voće.
Ja sam sve redjala u četvrtasti pleh sa stpaljkom.
Priprema:
Prvo sam pripremila slag, prema uputstvu sa kesice.Dodala sam i želatin a potom i kiselu pavlaku i lagano sve sjedinila sa kulinarskom žicom.
Zatim sam obložila četvrtasti pleh-najmanji broj -pek papirom. i prvo poredjala dole piškote koje sam kratko umakala u sok od višnje.
Znači postupak ide ovako: piškote kratko umočene u sok, pa krem od šlaga voće pa opet piškote, krem pa voće,
Tako dok ne potrošite materijal.
Dobro rashladite, ukraite voćem i uživajte.




1 коментар: