субота, 12. април 2014.

Gost Astala-Julijana Lula Krstin-Piletina Azija i Voćna Šarlota

Gost mog bloga je danas moja divna prijateljica virtuoz u kuhinji Julijana Lula Krstin iz Zrenjanina.
Julijana se uslužno bavi i pravljenjem torti i peciva i ukoliko želite da vašu trpezu krase ukusne i pedantno ukrašene torte posetite FB Stranicu Torte Lulu.
Julijana će nam danas napraviti dva recepta ali pre toga će nam odgovoriti i na par pitanja o sebi:


Obzirom da sve što napraviš izgleda božanstveno kaKada si prvi put napravila kolač ili tortu?-Dragi moji verovali ili ne ja sam svoje prve torte napravila pre 3 godine i nisam ni sanjala da cu se jednog dana baviti pravljenjem  i prodajom torti i kolaca.Ideja da pocnem da se bavim proizvodnjom torti i kolaca se rodila sasvim spontano kada sam pre 2 godina  napravila tortu mojoj bratanici za njen prvi rodjendan  i videla koliko sam  uzivala u njenoj dekoraciji.
Koja ti je omiljena? Da li imaš nekog favorita koji često praviš ?-Pa meni se najvise dopada moskva snit ,cokoladna sa visnjama  i reforma .
Koje ti je omiljeno slano jelo?-obozavam sarmu
Da li bi želela da  pokažeš svoje kulinarsko umeće i u nekoj kulinarskoj emisiji?-Naravno zasto da ne ukoliko bi me pozvali rado bih se odazvala pozivu.
Obzirom da si iz Zrenjanina –Banata- a ovo je blog Kuhinja ravnice da li bi mogla da opišeš u par reči vojvodjansku kuhinju na kojoj si odrasla?
S obzirom da poticem iz Banata i iz madjarske porodice odrasla sam na testu,mama je veoma cesto umela da mi spremi langos,mekike ,razne vrste gulasa ,supe,rinflajs i nekoliko vrsta soseva,od slatkisa cesto je pravila kurtoskalac i zebra kocke.Moja majka nije bila nesto preterano vesta u pravljenju kolaca,kaze da sam talenat nasledila od babe.Sto se kuhinje tice bila je jaka,masna  i pre svega ukusna.
Piletina Azija
 potrebno:
700gr pileceg belog mesa isecenog na kocke 1 jaje gustin soja sos kecap med sirce 25g susama koren djumbira beli luk so,biber pirinac marinada:2 kasike soja sosa,kasika meda,so,biber,malo djumbira,2-3 cena belog luka.meso ostaviti da odstoji min 2-3 sata u marinadi. pomesati jaje i 2-3 kasike gustina(brasno),dodati 1 dl vode (smesa treba da bude gusca nego za palacinke).meso umakati u smesu i prziti u dubljoj masnoci dok ne porumene.proprziti susam. sos:u tiganju prokuvati 3 kasike soja sosa,3 kasike kecapa,kasicicu sirceta,2 kasike meda.razmutiti 1 kasicicu gustina u 1 dl vode,sipati u sos i ukrckati.meso dodati u sos.promesati i posuti sa przenim susamom.servirati jelo uz kuvani pirinac.

 Voćna Šarlota
 potrebno:
400gr bebi piskota 5 dl slatke pavlake 380gr kisele pavlake 250gr secera u prahu 500gr jagoda 1kasicica nes kafe 1,5 dl vode 1 instant kapucino 100gr cokolade 1 preliv za torte bezbojni 4 zumanceta postupak: 1.preliti sa vrelom vodom nes kafu i kapucino,ostaviti da se prohladi. 2.umutiti penasto zumanca i 150 gr secera prahu,ukoliko ne konzumirate sirova jaja skuvajte jaja na paru. 3.umutite slatku pavlaku,a kiselu pavlaku pomesajte sa preostalim secerom. 4.pomesajte jaja,slatku i kiselu pavlaku. 5 .oblozite stranice i dno kalupa sa piskotama umocenim u kafu(piskote koje redjate po obodu ne umacite u kafu), 1/3 fila,jagode,otopljena cokolada1/3,fila,piskote,jagode1/3 fila. 6.pripremite preliv po uputstvu sa kesice,rasporedite preostale jagode i prelijte sa prelivom. ostavite tortu da se dobro ohladi i uzivajte!!

1 коментар: