понедељак, 24. март 2014.

Pet Omiljenih Poslastica Astal Kuhinje Ravnice

Moram priznati da odavno ne igram igrice bilo koje vrste na blogerskoj mreži, ali ova da je tako nazovem igrica mi se jako dopala, a radi se o tome da napišete pet omiljenih poslastica koje ste pravili ili probali, i da prosledite odnosno prozovete neke ljude-blogere-food blogere koji su vam dragi i čije mišljenje kao i omiljene poslastice vas baš zanimaju.
Naime ovako dovoljno je da navedete pet poslastica sa vašeg bloga koje često spremate ili ne, ali koji su vam zaista omiljene po ukusu, ....možete ih baš Numerisati  na skali od 1-5 po vašem ukusu!
Pa da počnemo, samo da napomenem da sam ih po ukusu numerisala, broj 1. mi je omiljen pa tako redom...


1.Vojvodjanske Vanilice

recept je OVDE
Iskreno probala sam i ovakve i onakve vanilice, i male i velike i sa lešnicima i sa orasima ali činjenica je da su jedine prave vanilice sa mašću-tu mislim na vojvodjanske vanilice.
Tope se u ustima i mislim da je ovaj recept zaista pravi izvorni recept koji mnogi žele da isprobaju a meni lično su vanilice omoljene.
2. Saher torta

nesećam se koliko sam imala godina kada sam prvi put aprobala Sacher tortu i jednostavno se zaljubila u nju. 
Čokolada, puter i kašikica šlaga..pravo zadovoljstvo..
Recept je OVDE.
3.Štrudla sa Makom

Ovde sam se dvoumila izmedju štrudle i rezanaca sa Makom.
U suštini da ima mnogo, mnogo maka a malo testa.
Recept je OVDE
4.Potom Tiramisu

Obožavam ga i obzirom da po receptu OVOM ne idu u njega jaja, odličan je i za leto.
Brzo se pravi, svi sastojci su njami!
5.Cigaret Kifle

Dugo sam se dvoumila koji recept će biti peti i onda se odlučila za ovaj, ima puno posla oko njih ali je ukus božanstven i mogle bi stati rame uz rame uz svaku tortu!ovde klik za recept.
I ZA KRAJ BIH VOLELA DA PROČITAM PET OMILJENIH RECEPATA OD SLEDEĆIH BLOGERICA:
5. Jelena -Foodfourthrought
kojima poklanjam i ovaj clip art za postod srca!@

Tajana sa bloga Slasno i Opasno je odlučila koje su njene poslastice omiljene i možete ih videti i OVDE
Lanine omiljene poslastice možete videti OVDE

3 коментара:

  1. Molim po jedan kolacic (sniticu) od svake vrste za probu.:))) p.s. hvala puno na pozivu, moram smisliti nesto fino... stavila si nas sada na slatke muke.:D

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan izbor :) Ništa bez vanilica :)

    ОдговориИзбриши