субота, 22. март 2014.

Ekspres Lonac-Taljatele sa umakom od mesa za 20 minuta!


KARAKTERISTIKE
• unutrašnja čelična posuda za pripremanje zapremine 6,0 l

• mogućnost vađenja posude
• aparat je izuzetnog dizajna, unutrašnji deo od gusa, obložen inox čelikom
• radni pritisak do 1,7 atmosfera (bara)
• brzo kuvanje bez gubitka hranljivih materija.
• tajmer
• nakon završetka kuvanja, automatski prebacivanje u režim održavanja toplote do 8 sati, na temperaturi 60-80 stepeni
• nema izbacivanja pare tokom kuvanja
Eskluzivno vam predstavljam ovaj ekspres lonac koji ne samo da olakšava i ubrzava kuvanje nego će predstavljati i vašu najveću pomoć u kuhinji i uštedeće vam vreme!!!

Taglatele u sosu od mlevenog mesa
Potrebno je 400-500g mlevenog mesa
1 kašika ulja
1 crni luk
so, biber
brašno i oko 3dcl tomatina-sooka od paradajza
origano
Priprema:
Luk narendati ili ga u Ema multipraktiku usitniti.
Dodati u posudu koja se stavlja u ekspreslonac odma luk, ulje mleveno meso i oko 1dcl vode.Posolite i pobiberite možete odmah staviti i origano.
Moje meso je bilo svinjsko tako da sam ja očekivala da će pustiti i samo malo masnoće pa zato sam dodala malo vode jer kada se kuva u skpres loncu voda ne isparava.
Vodite računa o tome.
Stavila sma na 5 minuta.A potom podigla poklopac,
Potom sam dodala brašno , paradajz sve lepo pomešala i stavila na 10 minuta.
Obarila sam taljatele, narendala sir, prelila preko rezanava umak i od gore ukrasila sa sirom.
Mislim da je kao i svuda količina presudna kada se odredjuje vreme kuvanja stoga budite oprezni.
Brzlo, uz ekspres lonac tako lako!!!
Takođe možete veoma brzopo istom receptu za sos da napravite i ukusne špagete!
Uživajte uz lupo aparate jer
Život nije kuhinja!

3 коментара:

  1. Анониман23. март 2014. 08.45

    Ekspres lonac imam i jako sam zadovoljna prava stvar!

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман23. март 2014. 10.28

    Ovo je posle Pizza Gril najbolji aparat.Pizza Gril Lupo Marshall je savrsenstvo.

    ОдговориИзбриши
  3. Ovakav ručak mi je jedan od najdražih, odličan je i super izgleda. Ekspres lonac je još uvijek samo na listi, biti će jednom i u kuhinji :)

    ОдговориИзбриши