субота, 22. март 2014.

Ekspres Lonac-Taljatele sa umakom od mesa za 20 minuta!


KARAKTERISTIKE
• unutrašnja čelična posuda za pripremanje zapremine 6,0 l

• mogućnost vađenja posude
• aparat je izuzetnog dizajna, unutrašnji deo od gusa, obložen inox čelikom
• radni pritisak do 1,7 atmosfera (bara)
• brzo kuvanje bez gubitka hranljivih materija.
• tajmer
• nakon završetka kuvanja, automatski prebacivanje u režim održavanja toplote do 8 sati, na temperaturi 60-80 stepeni
• nema izbacivanja pare tokom kuvanja
Eskluzivno vam predstavljam ovaj ekspres lonac koji ne samo da olakšava i ubrzava kuvanje nego će predstavljati i vašu najveću pomoć u kuhinji i uštedeće vam vreme!!!

Taglatele u sosu od mlevenog mesa
Potrebno je 400-500g mlevenog mesa
1 kašika ulja
1 crni luk
so, biber
brašno i oko 3dcl tomatina-sooka od paradajza
origano
Priprema:
Luk narendati ili ga u Ema multipraktiku usitniti.
Dodati u posudu koja se stavlja u ekspreslonac odma luk, ulje mleveno meso i oko 1dcl vode.Posolite i pobiberite možete odmah staviti i origano.
Moje meso je bilo svinjsko tako da sam ja očekivala da će pustiti i samo malo masnoće pa zato sam dodala malo vode jer kada se kuva u skpres loncu voda ne isparava.
Vodite računa o tome.
Stavila sma na 5 minuta.A potom podigla poklopac,
Potom sam dodala brašno , paradajz sve lepo pomešala i stavila na 10 minuta.
Obarila sam taljatele, narendala sir, prelila preko rezanava umak i od gore ukrasila sa sirom.
Mislim da je kao i svuda količina presudna kada se odredjuje vreme kuvanja stoga budite oprezni.
Brzlo, uz ekspres lonac tako lako!!!
Takođe možete veoma brzopo istom receptu za sos da napravite i ukusne špagete!
Uživajte uz lupo aparate jer
Život nije kuhinja!

3 коментара:

  1. Анониман23. март 2014. 08:45

    Ekspres lonac imam i jako sam zadovoljna prava stvar!

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман23. март 2014. 10:28

    Ovo je posle Pizza Gril najbolji aparat.Pizza Gril Lupo Marshall je savrsenstvo.

    ОдговориИзбриши
  3. Ovakav ručak mi je jedan od najdražih, odličan je i super izgleda. Ekspres lonac je još uvijek samo na listi, biti će jednom i u kuhinji :)

    ОдговориИзбриши