субота, 04. јануар 2014.

Pogačice Slasno i Opasno

Dugo pišem blog i moram priznati da se zaista nisam ni sa kojom blogericom družila i zbližavala, niti udruživala niti ulizivala,...
Nedavno sam se našla n aistoj talasnoj dužibni sa tajanom-Slasno i Opasno, prvo smo počeili sa Jokerijadama...onda sa ovim onim itd...P
Mada sam se uvek smejala kada blogerice jedne drugoj poklanjaju recepte ali obavezno sa imenom osobe kojoj poklanjaju tipa Torta Maja ili Anine kiflice, evo i mene sa jednim takvim nazivom pogačica pa da pogađate u pitanju su 
Pogačice Slasno i Opasno--jeeeee
zašto slasno: zbog velike količine sira 
zašto opasno: zbog velike količine kalorija
Potrebno je>
  • 250 g margarina
  • 300 g brašna
  • 200 g sira kačkavalja
  • 3 jajeta
  • paketić kvasca
  • 2 šoljice mleka od 1dcl
  • Kvasac razmutiti u mlakom mleku pa ga dodati prosejanom brašnu, dodati 2 jajeta i strugani kačkavalj, zamesiti čvrsto testo pa ga ostaviti da prenoći u hladnjaku. Sutradan ga razviti u koru, okruglom modlom ili čašom vaditi pogačice, svaku premazati žumancetom,  i peći u zagrejanoj pećnici.

4 коментара:

  1. Kao što si se ti smejala poklanjanju recepata, tako sam i ja odgovorima - jao, draga, evo plačem od sreće i sl. :-D
    Nemam šta mnogo da ti pišem. Ti si moj Joker i to je to :-).
    Kalorije neću više da brojim. :-) Spremam ove pogačice čim se preselimo :-X :-O.

    ОдговориИзбриши
  2. Ako cete ostavljati da stoji preko noci evo vam ovaj recept: 1kg sitnog sira; 500g margarina; 800 -850 g brasna i soli po ukusu zavisi i od sira. Dobro umesiti i ostaviti preko noci. Vaditi modlicom i redjati gusto u pobrasnjen pleh. Peci 15 minuta u rerni prethodno zagrejanoj na 250°C. Pre pecenja odgore mozete premazati sa zumancetom razmucenim sa malo ulja. Ako necete da cekate u testo umesajte 1-2 jajeta i mozete odmah peci. Takodje ako je bez jaja ovo testo moze da stoji na hhladnom danima. Tradicionalno ih pravim za Novu godinu pa i ove, testo sam umesila 30-og uvece i jos ga imam (doduse ja pravim veliku meru od 3 kg sira).

    ОдговориИзбриши
  3. Pozz za dve divne dame!Pratim vas obe i obe ste sjajne!Tajana jako lepo pise svaka joj cast, njeni postovi su umetnicki i niko medju vama blogerkama nadam se da se ne ljutite nema tako divne postove bajke...veliki pozz mojoj ravnici od natase iz Svajcarkse!

    ОдговориИзбриши