среда, 08. мај 2013.

Gost Astala Mira Vujić

Današnji gost Astala Kuhinje Ravnice je moja draga prijateljica Mira Vujić.
Mirina priča ide ovako:
"Moji roditelji su bili siromasniji, mama je sila za ceo kraj, tako da sam ja za vremeletnjeg raspusta morala da kuvam kako bi mami ostalo vise vremena za rad. Jos od tada sam omrzla kuvanje, jer su se moje drugarice igrale a ja u kuhinji...NEVOLIM uopste da kuvam, ali sto moja snaha kaze, trudim se da ne bi morala ponovo da kuvam:-)
 I mnogi me hvale kako lepo kuvam!!! 
Ja ustvari volim mir, tisinu, prirodu...sitne rucne radove, cvece i basticu, pravljenje kolaca i pored toga kuvana jela koja se brzo spremaju, a ne ono peci papriku, pa je punu, pa je puhuj..to su za mene tri jela:-)"

Ovog puta za Vas Fantastični recept!!!

KISEO KUPUS NA BANATSKI NAČIN
KISEO KUPUS je jednostavno banatsko jelo u zimskom periodu za koje vam je potrebno oko 1 kgr kiselog kupusa ribanca ili prokola isecena na kockice

Potrebno je:
- jedna glavica crnog luka koju ce te ocistiti, oprati i iseci na kockice
- 2oo gr dimljene slanine koju ce te takodje iseckati na kockice
- 3oo gr svezeg svinjskog mesa (ja stavljam junece) iseckano na kockice
- 1 kasicica aleve paprike
- 1 kasika ulja
- 5 zrna crnog bibera
- 1 list lorbera i
- soli po potrebi
Priprema:
Na dno posude za kuvanje stavite prvo slaninu i crni luk, pa to prekrijte sa polovinom secenog kupusa, zatim dodajte sveze meso, lorber, biber i prekrijte sa drugom polovinom kisela kupusa. Od gore pospite alevom paprikom (neko voli ljut, pa moze ljutom paprikom) i ulje pa nalite vodom.
Kuvajte poklopljeno na umerenoj temperaturi oko 2-3 sata. Jelo probajte i po potrebi posolite. Sa kupusom mozete da sluzite proju. UZIVAJTE

Нема коментара:

Постави коментар