среда, 09. јануар 2013.

Sladja ponovo Kuva- Pogačice sa čvarcima i Kuglof od Bundeve

Moja sestra Sladja  i ja nismo profesionalne kuvarice, već amaterke, Sladja se zainteresovala kao i ja od malih nogu za kuvanje i spremanje nekih naših tradicionalnih jela.
Posebno me raduje što od kada smo objavile njenu pogaču za Krsnu Slavu vaše oduševljenje ne prestaje a i vaša pisma u kojima tražite recept takodje me posebno raduje.
Sladja vam je sada pripremila:
Pogačice sa čvarcima ili kako se kod nas  kaže sa droždinom



1 kvasac
2 kasike soli
1 kasika secera
3 dl mleka
2 dl vode
2 jajeta
1 kg brasna.
Umesiti testo od navedenih sastojaka i ostaviti da nadodje.Premestii i ostaviti da jos jednom nadodje.Razviti,namazati drozdinom i posoliti.Preklopimo sa obe strane,ponovo premazemo,preklopimo,ostavimo da odstoji pa ponovimo postupak(tako ce se vise listati).Razvijemo na zeljenu debljinu i secemo.Redjamo u nenamazan pleh i pecemo na 200 stepeni dok ne porumene.


Kuglof od bundeve

4 jaja
3 solje secera
1 solja ulja
2/3 solje vode
0,5 kg bundeve
2 kasike djumbira u prahu
1 kasika najkvirca (pimenta)
2 kasike cimeta
1 kasika morskog orascica
3 1/2 solje brasna
2 kasicice sode bikarbone
1/2 kasicice soli
1 prasak za pecivo

-Bundevu sam narendala,pa sam sa 2/3 solje vode stavila u blender i napravila pire.Jaja dobro umutimo sa secerom,pa polako dodamo i ostale sastojke.Kalup za kuglof namazemo i pospemo brasnom,pa smesu izlijemo u njega.Pece se u prethodno zagrejanoj rerni na 175 stepeni ravno 1 h.Kad je peceno vrata od rerne ostavimo otvorena i sacekamo da se kuglof ohladi.Hladan prevrnemo na tanjir i pospemo secerom u prahu.

Iako je Božić uveliko iza nas evo jedne prelepe fotografije Božićnih Obrednih Hlebova

2 коментара:

  1. Sve je krasno, a pogačice s čvarcima po tvojem receptu radila sam davno i bile su divne.

    ОдговориИзбриши
  2. Super su pogačice, ali mene je kuglof skroz osvojio. Bundeve još ima i vjerujem da ću ga ubrzo isprobati !

    ОдговориИзбриши