субота, 22. децембар 2012.

Zimski Kompot od dgunja, jabuka i belog vina

Uvek kada čujem pesmu Jesen stiže dunjo moja ja se veoma rastužim.
Kao mala u jesen mojoj familiji su se uvek dešavale neke neprijetne stvari.
Ili je to bio neki smrtni slučaj , ili je nekog zadesila neka bolest..
Sa druge strane ja sam rodjena u oktobru i nekako sebi ne mogu da dozvolim da mi oktobar bude tužan.
Takođe mnoge značajne odluke sam donela u oktobru u vremen misirsnih dgunja..
pa zato...nekako se lično vezujem za tu našu vojvođansku pesmu.

Za ovaj kompot koji nije zimnica je potrebno:

Potrebno je:
1kg dgunja
1l vode
2dcl belog vina
šećer po ukusu
klinčići i cimet-šipka

Priprema:
Dgunje operite, očistite i isecite na kriške.
U šerpu ulijte vodu i belo vino, može u dublji lonac.
Stavite kriške dgunja klinčiće, cimet i šećer plus vanil šećer i kuvajte!!!
Enjoy!!!

Brzi, fini i nadasve ukusan desert.
Da ugrejete stomačiće u ove zimske dane!!!
Možete ga napraviti i sa jabukama i kruškama, a možete i miksati voće po ukusu.



1 коментар: