субота, 7. април 2012.

Punjena Pogača sa tunom i mozzarelom


Mnogo smo se oduševili ovim mini pogačicama. Tim pre što smo i ljubitelji tune.
Sjajno sam spojila ukuse, i mislim da je prosto došlo vreme d napravim jedan veliki preokret u našoj ishrani!
Pogače srednje veličine sam kupila. A ako imate vremena i volje možete ih napraviti, po nekom svom proverenom receptu, ili po mom, ja preporučujem ovaj za Vojvodjansku Pogaču.
Potrebno je još:
1 konzerva tune u komadu
2dcl kisele pavlake
4 lista sveža-zelene salate
200g mozzarele.
Priprema:
Pogačicama odsecite "poklopce".
Lagano izdubite sredinu, što više se približite samim "zidovima".
Sredinu pomešajte sa kiselom pavlakom, ali je prethodno usitnite.
Potom na dno pogače stavite list zelene salate
tunjevinu
kiselu pavlaku pomešanu sa sredinom pogače
šnitu mozarele.
pa opet zelenu salatu
Od gore i od dole pogaču-a i preporučujem možete premazati tankim slojem margarina ili pavlake.
Preklopite i podelite oštrim nožem na četiri dela.
Odlično se pokazalo i kao ideja za parrty.

14 коментара:

  1. djeluje sočno i mekano, ja volim te punjene kruhove. krasno!

    ОдговориИзбриши
  2. Ideja je odlična. Baš mi je palo na pamet probati nešto ovako ali samo sa manjim pecivima, onako jedno pecivo po osobi :)

    ОдговориИзбриши
  3. baš zgodna ideja, isprva sam mislila da je punjena pogača pečena s nadjevom

    ОдговориИзбриши
  4. Uh i ja sam se zarazila tim punjenim pogačama.Stvarno su praktične.
    Sviđa mi se tvoja kombinacija,jer tunu baš volim.

    ОдговориИзбриши
  5. Tako dobro izgleda, a zanimljiva mi je kombinacija tuna i mozzarella.

    ОдговориИзбриши
  6. Super je ideja ovako napuniti pogačice, sviđa mi se i vjerujem da je fino i ukusno !

    ОдговориИзбриши
  7. Volim ovakve stvari, punjena peciva, kruščiće i pogačice! Jako fino izgledaju!

    ОдговориИзбриши
  8. ovo ti je stvarno jako fino, vrijedilo bi isprobati

    ОдговориИзбриши