четвртак, 01. децембар 2011.

Novogodišnje Darivanje!!

Dragi moji,
Evo dođe red i na mene  da Vam poklonim nešto za Novogodišnje i Božićne praznike!!!
Obradovaću dva posetioca ovog bloga, koji ostave komentar na ovom postu i koji postanu fanovi moje FB grupe, čiji će te bedyz naći sa desne strane moga bloga!!!!
Naravno da mi možete ostaviti i link ili recept za vase omiljene Novogodišnji kolač, keks ili tortu!!!
Sretno!
I to nije sve...
....ovo je samo prvi deo poklanjanja!
Poklon sadrzi-Kuvar i poklon Wilton korpice i svečane party čačkalice!

26 коментара:

  1. Pa ti nama stalno poklanjas divne recepte i fotke.....to je i vise nego dovoljno :)

    ОдговориИзбриши
  2. Praznici nam stizu , praznici nam stizu :))Pozdrav od Ivane:)))

    ОдговориИзбриши
  3. Znaš šta, ja kad dođem kod tebe pomislim na one tvoje cigaret kifle.. nikako da ih konačno i napravim :)) Pusa! Uživaj u cijelom ovom mjesecu i blagdanima koji nam stižu..

    ОдговориИзбриши
  4. Prekrasni i vrlo korisni pokloni!

    Lijep pozdrav i uživaj u ovom divnom mjesecu:)

    ОдговориИзбриши
  5. Baš je pažljivo od svih blogera koji su u prazničnom duhu odlučili nešto pokloniti. A tvoji su pokloni više nego lepi.

    ОдговориИзбриши
  6. Volim praznike i praznicno raspolozenje...a deo toga su i pokloni!!! Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  7. Fini pokloni...sad si me dala u razmisljanje (valjda cu stici na sve igre!)

    ОдговориИзбриши
  8. Bas se oseti pravo praznicno rasplozenje na blogovima, pokloncici su jako slatki i mislim da cemo se ovog meseca lepo zabavaljati... sretno svima i puno pozdrava!:)))

    ОдговориИзбриши
  9. Praznicni duh je stigao! Preslatka mi je ta ideja darovanja posetilaca...Divno od tebe sto zelis da nas usrecis... Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  10. Definitivno se osjeti praznični duh. Koji blog otvorim svi nešto poklanjaju. Možda da i ja nešto organiziram?!

    ОдговориИзбриши
  11. Prakrasan pokon draga Vera! Obožavam praznike i svo to darivanje oko nas :) Neka je svima sa srećom :)

    ОдговориИзбриши
  12. Baš lijepo! A što se tiče FBa, pa tu se pratimo, zar ne??:))

    ОдговориИзбриши
  13. Oh, draga! Izvrsno! Još uvijek imam želju napraviti onu tvoju Vojvođansku lisnatu pogaču! Nadam se, jednoga dana a možda i prije:)

    ОдговориИзбриши
  14. Joj sramota me obecala sam recept a nikako da ganapisem,ali bice...puno pozdrava

    ОдговориИзбриши
  15. Obožavam korisne poklone :) I jedva čekam da saznam što nas čeka u drugom dijelu.

    Najdraža novogodišnja torta u mojoj kući je ferrero torta, obično se čeka da otkuca ponoć, čestitamo si i onda navalimo na tortu http://cake-cookie-pie.blogspot.com/2011/09/ferrero-torta.html

    ОдговориИзбриши
  16. Divni pokloni, lijepa gesta, draga Vera! Sretno svima i veliki pozdrav! :)

    ОдговориИзбриши
  17. Predivni pokloni i krasna gesta, a na FB te pratim vec odavno:)

    ОдговориИзбриши
  18. Draga Vera, divan gest! Evo, ja sam te like-ovala sa tatinog facebook naloga. Dozvolio mi je... :)

    ОдговориИзбриши
  19. Bravo Vera za ovu lijepu gestu i jako lijepe poklone si pripremila. Ja na žalost nisam na fejsu pa ništa od sudjelovanja, ali veselim se pobjedniku koji će uživati u ovim lijepim stvarima.

    ОдговориИзбриши
  20. Jafi! Vera ti i ja , banatski trio,ha,ha,ha !!!

    ОдговориИзбриши