петак, 02. септембар 2011.

7 Linkova...:)

,Nisam pošteno ni raspakovala kofere, a Dilajla, me je obavestila da sam na njenom blogu Svaštarica, dobila nagradu...-7-linkova.
Iskreno ovo me je bas obradovalo, jer ove linkove čitam trenutno na vašim blogovima i baš sam se pitala KADA ĆU Ja. da stignem na red.:)
1.Najlepši Post-Žerbo Kocke-Priznajem Teškom mukom sam odabrala.
2.Najpopularniji post-Knedle sa šljivama i Vojvodjanske tulumbe-Mrtva trka...:)
Vojvodjanske tulumbe
Knedle sa šljivama
3.Najkontraverzniji post.Možda Slovačke Kuhinje1.deo-
I drugi deo ispravak-Nadlacke
4.Post koji je najviše pomogao.Verujem da je to Žito Torta, jer još uvek dobijamvaša pisma o tome kako ste je pravili i kako je tako isto pravila i vaša baka....)
.A za njom trčka Ferero Rošer Torta koja je sve oduševila,.
Žito Torta
Ferero Rošer Torta
5.Iznenadjujuće uspešan post.Posle dugog dvoumljenja, odlučila sam se za post Sok od zove, koji je ubedljivo najposećeniji na mom blogu, kao i rasprava o tome da li utiče ili ne utiče na neplodnost.
6.Post koji nije dobio zasluženu pažnju-Mislim da je to i pored mog svog veelikog truda post sa Banatskim Savijačama, inače receptom od moje bake, meni vrlo dragim, sa prikazom pripreme.
7.Post kojim se najviše ponosim.-To je post Vojvodjanska Lisnata Pogača-Vojvodjanska svadba.
Ako pročitate post i vidite fotkice, neće vam trebati neko veliko objašnjenje , zašto sam se odlučila z anjega. 
Prosledjujem:
3.Ahtung baby
4.Jubistasha 
5.MajloV Gurme
6. Zaboravljene poslastice
I čekam vaše odgovore.Bas me interesuje...:)Pogotovo MajloV Gurme! 

6 коментара:

  1. Odličan izbor postova, neke još nisam vidjela pa ih moram proučiti.

    ОдговориИзбриши
  2. cestitam i hvala puno..moracu da razmislim i dam se u potragu za svojom prezentacijom.

    ОдговориИзбриши
  3. Baš mi je draga da si uživala a skupa i mi s tobom u otkrivanju tvojih lijepih recepta.

    ОдговориИзбриши
  4. odličan izbor postova, hvala što si mi prosljedila no morat će ovo kod mene pričekati, ovih dana skroz sam zauzeta, posljednji radovi na pčelinjaku, berbe grožđa i ostali radovi ne daju mi baš pisanje bloga, sve postove sam već tempirala tako da ovo će biti s malim zakašnjenjem
    hvala ti još jednom

    ОдговориИзбриши