недеља, 21. август 2011.

Krofne iz rerne-Lepinjice

Nisam ni krofnica ni pogačica, ni obična lepinjica...:)
Već sam jedna mala zemičkica.
Možeš me puniti
Sa siromm ili čokoladom
Važno je samo 
da se dopadnem 
starom i mladom...:)
Potrebno je:
Na šolje od 2dcl
2 šolje brašna
1 šolja jogurta
1 prašak za pecivo
1 kašika soli ili šećera 
I to je sve.
Priprema je još jednostavnija.
Brašno prosejete u sud z amešenje, dodate jogurt, so, prašak z apecivo.
Zamesite testo.
Ostavite ga barem 30 minuta da se odmori.
Oblikujte "krofnice".
Možete ih puniti sa sirom, a ako pravite slatku verziju, možete ih puniti eurokremom.
Redjajte ih u pleh. Peite dok ne porumene. Ja sam svaku krofnicu-lepinjicu pre pečenja premazala uljem i posula krupnom morskom soli.po receptu drage Gage-Ljubav na prvi zalogaj.

10 коментара:

  1. :)) jao pa ima i pjesmica sa receptom!!!
    Volim sve ove tvoje recepte iz rerne (i krofne, i tulumbe - pravo otkrice, puno puta pravljene), posto fritiranje izbjegavam, ne znam ni sama kada sam zadnji put przila nesto u dubokom ulju (cak i riblje stapice pecem u rerni, ne przim ih).

    ОдговориИзбриши
  2. Fino,...ne treba mijesiti dugo i cekati da nadodje, sto je ponekad dobrodoslo!

    ОдговориИзбриши
  3. Odlično. Ne volim ništa što se prži u dubokom ulju, smeta mi što popije puno ulja a i što prska po špaheru:)
    A tek pjesmica:)

    ОдговориИзбриши
  4. Pjesmica je odlična! Recept mi se sviđa, pogotovo mogućnost punjenja

    ОдговориИзбриши
  5. Pravim ih i super su...Obicno ih nadevamo slanim jer ih jedemo za dorucak kad nemamo hleb i niko se ne buni...Dobro si me podsetila da ih pravim.

    ОдговориИзбриши
  6. Divan recept popraćen pjesmicom :) Punili bi je mi (i hoćemo) i čokoladom i slanim nadjevima, pa čak i marmeladom (svakome prema svome guštu), pa receptić pospremam :)

    ОдговориИзбриши
  7. "Astal kuhinja moje ravnice,
    donjela nama okrugle žemičkice,
    jedna, dvije, tri...
    i sve ćemo brzo postat okruglice!"

    Divno pecivo.

    ОдговориИзбриши
  8. Po tvom receptu sam prvi put pravial tulumbe a mogu zamisliti kad napravis ovako nesto i da zapevas;)

    ОдговориИзбриши
  9. lijepo sročeno, lijepo urađeno, baš mi se dopada

    ОдговориИзбриши
  10. Odlične krofnice, i jako mi je slatka ova na slici, baš traži jedan griz :)

    ОдговориИзбриши