субота, 16. јул 2011.

Kolač od Kajsija i Griza


Sigurno ćete reći, e evo opet ovaj 2blog manijak sa receptom za kolač od kajsija" ali nema veze.
Bolje da vas ja gadjam receptima nego da vas neko gadja kajsijama..:)
Ovaj kolač spada u one kolače tipa. brzo, ukusno...zaista starinsko, bakino...:)
Potrebno je:
bilo koje voće, ali ajde sad, kajsije, šaka-dve...:)
3 jajeta
55 g putera
150 g šećera
2 vrećice vanile šećera
380 gjogurta
350 g griza
1prašak za pecivo
50 g iseckanih oraha
1 kašika šećera
Priprema:
Belanca odvojite od žumanaca.
Belanca sa malo soli ulupajte u čvrst sneg.
U drugi sud ulupajte tačnije sjedinite žumanca sa vanil šećerom i šećerom.
Potom sve spojite, dodajte ostale sastojke,tj, griz, jogurt, prašak za pecivo.
Pleh namažite, pospite prezlom ili brašnom.
Pola smese izlijte pa poredjajte voće.
Ja sam kajsije očistila i prepolovila.
Potom prelijte drugi deo tačnije ostatak smese.
Od gore posuti šećer i seckane orahe.
Pecite na 200C oko 30 min.

11 коментара:

  1. Ne brini, recepata nikad dosta; jako mi se sviđa ovaj kolačić :)

    ОдговориИзбриши
  2. Izvrsno, uvijek dobro dođu ovi jednostavni i brzi kolači!

    ОдговориИзбриши
  3. Joj,Vera,probala sam Lanin sa grizom i odusevila se.Sad moram i tvoj!!Obozavam ovakve kolace:))

    ОдговориИзбриши
  4. Samo ti stavljaj recepte, uvijek se nađe nešto novo. Kolač je sigurno jako ukusan.

    ОдговориИзбриши
  5. Suuuper kolac! Svidja mi se sto ima i svezeg voca, a i oraha! :)

    ОдговориИзбриши
  6. ja se ne bunim, recepaat nikad previše usto baš volim kolače s grizom

    ОдговориИзбриши
  7. Divan kolač Vera ! Super mi je recept i mislim da marelice ovdje odlično idu. I kolačić jako lijepo i fino izgleda !

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман17. јул 2011. 22:31

    Nisam jso pomislila na griz..dok videh kako fino zigleda ovo;)

    ОдговориИзбриши
  9. E ovo je kolač za mene, voće i griz, obožavam!

    ОдговориИзбриши