уторак, 24. мај 2011.

Štapići sa Pivom

Drage moje, napokon sam ugrabila malo vremena, a pišem i ovaj post na brzinu, samo iz razloga što se bliži kraj meseca i krajnje je vreme da objavim svoju ulaznicu za igricu Ajme, koliko nas je, koju je osmislila monsoon, a ovomesečna domaćica je Ana, koja nam je zadala temu pivo.

Štapiće sam pravila par nedelja ranije, ali nikako da ih objavim, i tek danas kada sam shvatila da je 25. maj, u brzoj brzini pišem recept.

Potrebno je:

1dcl mleka

15g kvasca

kašičica šećera

brašno

kesica praška za pecivo

2dcl piva

2dcl ulja

kašika soli

100g susama

1 jaje za premazivanje.

Pomešati mlako mleko sa kvascem i kašikicom šećera, poklopiti i ostaviti da kvasac nadodje.

U veću posudu sipati brašno, oko 250g za početak.

Dodati prašak za pecivo, nadošao kvasac i ostale sastojke sem susama.

Početi sa mešenjem.

Dodavati brašno po potrebi, kako bi se dobilo glatko testo.

Susam propržiti u tiganju bez masnoće.

Pomešati ga sa testom.

Testo podeliti na tri dela.

Svaki deo razviti tanko oklagijom.

Iseći na tanke trake i premazati žumancetom.

Poredjati u pleh.

Peći oko 30 minuta na 150C.

Isključiti potom rernu, a štapiće ostaviti još u rerni da bi se osušili-oko desetak minuta.

11 коментара:

  1. Predivni su, odišu mekoćom, predivno izgledaju!

    ОдговориИзбриши
  2. Slažem se sa Nadom,prekrasni su!

    Lijep ti pozdrav:)

    ОдговориИзбриши
  3. Moram konačno probati i ja to pivsko dizano, puno sam puta čula, a sad i vidjela ove predivne štanglice. Izgledaju zavodljivo.

    ОдговориИзбриши
  4. Divno izgledaju! Mogu samo zamislit kakvog su okusa!!

    ОдговориИзбриши
  5. Divni, divni! Joj sto sam slaba na testa a i na pivo! hihihi

    ОдговориИзбриши
  6. Jako dobro izgledaju ovi štapići, djeluju tako mekano da me mame preko ekrana. Ovo moram isprobati. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Vera divni su ovi štapići, a meni je posebno zanimljivo tijesto sa pivom. isprobavam obavezno !

    ОдговориИзбриши