понедељак, 4. април 2011.

Chocolate muffins with coconut "hearts"/Čokoladni Mafini sa Kokos Srcem

Sigurno se pitate, kakve veze mafini imaju sa Vojvođanskom kuhinjom,ali odmah ću vam odgovoriti da nemaju nikakve..:)
Naime,već duže vreme...a to je nekih par meseci,nosim se mišlju da pisem samo jedan blog,tačnije da recepte sa bloga Delicious for kids,malo "preberem" i prebacim na ovaj blog...
Ali nikako to i da učinim,..sve se nekako polako desava...:
Onda je blog Astal,ovog meseca izglasan da bude tema FBIRukavica, i smatrala sam da možda nije u redu da tu sada nesto izvrćem,prevrćem i brišem recepte...dok su u fazi vaseg isproavanja.
Tako da samm rešila da i samo ovde pisem blog sa Vojvodjanskim i DRUGIM receptima.
Pa da počnemo...:)

Potrebno je:
275 g brašna
2 čajne kašike praška za pecivo
1/2 čajnekašike sode bikarbone
4 jelovna kašika kakaa
1jaje
13 dkg smeđeg šećera
8 dkg omekšalog maslaca
3 dcl tekućeg jogurta

Fil za srce mafina:
10 dkg mladog sira ili abc krem sira
10 dkg kokosa
2 jelovne kašike šećera u prahu
1 vanilin šećer


Priprema:

Brašno prosejte sa praškom za pecivo.
Sodu bikarbonu i kakao zajedno promešajte, i dodajte u brašno i sve
lagno sjedinite.

U drugu posudu umutiti:
jaja, smeđi šećer, maslac, tekući jogurt.
U to lagano dodati brašno-smesu.
Dobro sjedniniti.

Fil za srce mafina:
Sir , šećer u prahu , vanilin šećer i 10 dkg kokosovog brašna miksati 5 min. od ove smese napravit loptice.

U kalupe od muffina stavite papirne korpicee, napunite ih polovicom tamne kreme, sada u sredini svakog muffina utisnite Kokosovo srce -bijelu kuglicu.
A ja sam radila suprotno..:)
Napunila sam 2/3 korpica smesom,a potom utisnula loptice od kokosa i sira,koje su se podigle na vrh mafina tokom pečenja!
Predhodno zagrijte pećnicu na 180 C i pecite ih 25 min.
Izvadite iz kalupa i ostavite ih da se ohlade.

16 коментара:

  1. Fin recept, sviđa mi se ovo srce od sira i kokosa. Moram pohvaliti i novi izgled bloga. Jedna sugestija: ako možeš staviti pozadinu teksta praznu tako da ide samo tekst. Ovako se teško vidi šta piše ispod golubica. Inače, jako mi se dopadaju ptice...

    ОдговориИзбриши
  2. Super su!!!Ja bih stavila samo lesnik umesto kokosa,posto nisam bas njegov ljubitelj:))

    ОдговориИзбриши
  3. Moram priznati da su me odusevile ove cipkaste korpice u kojima su posluzeni maffini a i receptic je interesantan zbog "srca" od kokosa.:))
    Sto se tice bloga (pa jos x2:)) ipak je to velika obaveza ali i zadovoljstvo... meni recimo ne smeta sto su recepti podeljeni tamo i ovde, vec sam navikla da su Delicious for kids uglavnom posveceni slatkisima dok ovde mozemo citati o pravoj vojvodjanskoj kuhinjii, ali bilo bi mi zao da posle ne mogu da nadjem neke od omiljenih receptica.))

    ОдговориИзбриши
  4. muffini odlično izgledaju i iako kokos ne obožavam previše rado bi ih isprobala nekom prilikom
    što se tiče bloga, ja pratim oba tvoja bloga i svejedno mi je ako odlučiš sve strpati i u samo jedan, smao nemoj nešto brisati, zapamtila sam mnoge tvoje recepte koje želim isprobati (kad će konačno više vremena?!) pa bi mi bilo žao da ih ne pronađem

    ОдговориИзбриши
  5. Razumijem da je jako zahtjevno pisati dva bloga
    tako da te podržavam što god odlučiš. Meni se čini baš zgodno da je sve na jednom mjestu, samo nemoj ništa brisati. :)
    Ovi muffini mi se jako sviđaju, a izgledaju preukusno. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Svaka čast na hendlanju sa dva bloga. Mislim da je dobra ideja da su svi receptu na jednom mjestu. Muffini super izgledaju.

    ОдговориИзбриши
  7. Da zaista svaka čast ,treba to sve skuhati,pa poslikati i na kraju objaviti ,sviđa mi se ovo srce od kokosa.

    ОдговориИзбриши
  8. Ja ti stalno skidam kapu na pisanjo dva bloga. Ništa brisati. Piši što stigneš i kada stigneš!
    Ovi su muffini upravo zanimljivi zbog ovih kokos kuglica a muffini su izvrstan slatkiš!

    ОдговориИзбриши
  9. Muffini izgledaju odlicno... Srce od kokosa mi se jako dopada! A i korpice su preslatke :)

    ОдговориИзбриши
  10. Vera, možda nemaju veze s Vojvođanskom, ali s tvojom imaju :) Prekrasno ti izgeldaju, a moram pohvaliti i novi izgled bloga :)

    ОдговориИзбриши
  11. odlični su ovi muffini, posebno mi je zanimljiva ova sredina a kokosom koja im daje na okusu i na dekoraciji.
    Vjerujem da si u dilemi da li nastaviti na jednom ili dva bloga, kako god da se odlučiš pratim te i dalje :)

    ОдговориИзбриши
  12. Bozanstveni! Obozavam kokos, ovo ce sigurno biti isprobano.

    ОдговориИзбриши
  13. kokos i čokolada kod mene uvijek pale. sjajno!

    ОдговориИзбриши
  14. Vera, mafini su ti predivni :) Pozzz i druzimo se bilo gde :)

    ОдговориИзбриши