субота, 1. јануар 2011.

Pastrmka sa ruzmarinom

Pastrmka je za mene najukusnija riba .

Možda će se šarani i kečige Dunavske "naljutiti" ali neka...
Kupujem ih nažalost samo iz ribnjaka, ukusne su ali mislim da im ipak nedostaje onaj planinski šmek kada su ulovljene sveže iz potoka...:)
Možete je pripremiti u kiselom mleku,zapečenu sa persunom a možete je pripremiti i ovako jednostavnije sa ruzmarinom, jer mislim da na ovaj način najviše zadrži onaj svoj prirodan ukus.

Priprema:

Po osobi pastrmka treba da ima 300g.
Znači koliko osoba, toliko puta po 300g pastrmke.
so, biber, ruzmarin- sveđ,
limun, vino, beli luk
ulje
Priprema:
Prvo ih očistite.
Oprati ih, izvaiti iz stomaka i crni deo koji se nalazi uz kičmu.
Obrisati ih.
Potom ih posoliti i pobiberiti i spolja i iznutra.
U otvor stomaka staviti grančicu ruzmarina i sitno iseckan beli luk.
Poredjati ih u vatrostalnu posudu pa ih preliti sa sledećim prelivom.
Preliv-MARINADA
Izgnječiti beli luk, sitno iseći svež ruzmarin.
Limun iscediti.
Sve pomesati sa uljem i vinom.
Preliti pastrmke.
OVAKO PRIPREMLJENE PASTRMKE TREBA DA ODSTOJE 12H.
Pre pečenja ih izvaditi iz ove marinade.
Staviti ih u podmazan pleh uljem.
Malo ih preliti marinadom.
Prekriti folijom.
Peći na 20 min na 200C sa folijom.
Skinuti foliju pa ih zapeći.
Servirano uz Salatu od Pastrnaka.

13 коментара:

  1. Znaš zašto mi se sviđa: samo da ne prska dok se priprema:))
    Isto jako volim pastrmku, pa odgojena sam na Neretvi i to je nešto najnormalnije jesti pastrvu!
    Ne volim ništa pržiti zato što to poslije znači ribati špaher:))

    ОдговориИзбриши
  2. I ja ako već jedem slatkovodnu ribu, uglavnom biram pastrvu i ovo mi se čini kao odlična recept. Draga Vera, još jednom tebi i obitelji sve najbolje u Novoj! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Više volim morsku ribu, iako sada kada sam pročitala tvoj recept moram pod hitno napraviti pastrvu. Moram samo razmišljati unaprijed, zbog marinade ali mislim da se definitivno isplati...

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala vam,zaista je preukusno na ovakav način, i ne prska okolo...:)
    Ruzmarin daje odličnu aromu!

    ОдговориИзбриши
  5. Sve najbolje ti želim :) i još puno ovakvih prekrasnih receptića :)

    ОдговориИзбриши
  6. Uvijek me veseli kada naiđem na recept za ribu - ovaj mi se čini jako dobrim i bilježim ga!

    ОдговориИзбриши
  7. ne volim ribu općenito, no dok već biram uvijek biram pastrvu
    odličan recept

    ОдговориИзбриши
  8. Ako zelite, dodjite po jednu lepu nagradicu!

    http://mojanoblica.blogspot.com/2011/01/hvala-za-nagrade.html

    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  9. Ohoho, odličnooo! Retko pravim kućnu varijantu, jer pršti svuda! Al, ako ovo ne prska, onda beležim. Srećna ti Nova, i puno uspeha i dobrog zdravlja ti želim. Dodji do mene, imam mali poklon:)

    ОдговориИзбриши