среда, 15. септембар 2010.

Lemon Cake/Kocke od Limuna

Ovo je jož jedan recept,sa bloga :by Nada-Just good food.
Prosto kada gledam njene recepte žalim što nije sezona jagoda,moglo bi se napraviti toliko toga.
Posto volim limun u kolačima,ove Limun Kocke sam odmah "rezervisala".
Doduse moja kora je bila malo deblja,a gornji sloj kreme sam malo "prepržila",no..kolač nije izgubio nista od svoje ukusnosti.
Nego...Nado,...ti imas savrsene biskvite!!!
Mekani,sočni...ma ovako nesto nisam jela.A mislim da je vazno i pridrzavati se recepta.


Za biskvit je potrebno:
4 jaja
120 g šećera
120 g brašna
1 kašika sveže naribane limunove korice
0, 5 dl ulja
1kašika praška za pecivo


za kremu:
4 jaja
200 ml sveže isceđenog soka od limuna
350 g šećera
2 kašikice naribane limunove korice
2 kesice pudinga od vanilije
1 kašika gustina
šećer u prahu za posipanje
Priprema biskvita.
Penasto umutiti belanca,potom dodati šećer te žumanca.
Miksati i dodavati ostale sastojke.
Rernu zagrejati na 180C,peći koru dok porumeni-ne previše.
Priprema kreme:
Penasto u jedan sud umutiti belanca.
U drugom sudu umutiti žumanca i šećer,takodje u penastu smesu.
Spojiti.
Dodati puding i gustin.
Sve dobro pomesati.
Preliti preko gotovog biskvita.
Temperaturu rerne smanjiti na 160C.
Sušiti krem oko 20-25min.Dok se ne dobije hrskava korica.
Ohladjen kolač posuti prah šećerom.

7 коментара:

  1. Ajme Verice, kocke izgledaju predobro, a aromu limuna iz njih osjetim i preko monitora..Hvala ti puno..i moram opet i opet ponovno ponoviti i da si mi jako draga..

    ОдговориИзбриши
  2. divnono divnooo :)))) ja sam najviše upamtila torte od sira pa ću vjerojatno neku od njih :D al' inače Nadini recepti su fenomenalni.. :)

    ОдговориИзбриши
  3. I mi volimo kolače s limunom i imamo najdraže koje uvijek moram raditi. Dobar odabir i odlična prezentacija.

    ОдговориИзбриши
  4. odlične su ti kocke, divna slikica, a nemoram ponavljati kako su Nadini recepti divni i ove kocke sam i ja zabilježila (ustvari skoro sve sam si zabilježila, samo neću sve to stići , barem ne u toku mjeseca :( )

    ОдговориИзбриши
  5. Vera divno kocke izgledaju, super si ih napravila ! O mirisima i okusu ne trebam niti govoriti....., prekrasno !

    ОдговориИзбриши
  6. Oh ovo zbilja zvuči sočno i osvježavajuće. Inače nisam luda za kolačima s limunom ali ovakve kombinacije volim. :)

    ОдговориИзбриши