петак, 10. септембар 2010.

Apple Roll Cake/Rolada od jabuka

Ovaj mesec istražujemo blog moje vrlo drage virtuelne prijateljice Nade sa bloga
Just good food.
Krasne fotografije i recepti toliko dostupni svima ,samo otežavaju moju odluku sta isprobati?!
Pa krenuću polako,i neka se niko ne ljuti ako isprobavanje odužim i za naredni mesec...:)
Originalni Recept pogledajte je ovde,,,


Potrebno :

5 jaja
10og šećera
4 kašike vode
120g brašna
malo naribane limunove korice

za nadev :

1 kg jabuka
150g šećera
5 kašika mlevenih oraha
1 vanilin šećer-kesica tj paketić
limunova korica
1/2 kašikice cimeta
šećer u prahu za posipanje
Priprema:
Priprema biskvita:
Prvo ulupati belanca sa vodom u čvrst sneg dodati šećer potom žumancapa brašno i narendati limunove korice.
Gledati da limun bude iz bio uzgoja.
Ispeći biskvite tako sto će te pleh obloziti pek papirom.
Pecite ga ali ne da vam previse porumeni.
Izvadite ga i pomoću pek papira odmah ga urolajte.
Nadev:
Jabuke narendati i sa šećerom pirjati dok sva voda ne isčezne a jabuke dosta omeksaju..:)
Dodati orase,vanil šećer i cimet.
Premazati roladu i ouviti ponovo.
Posuti prah šećerom...:)njami je...:)

8 коментара:

  1. Verice, ja sam oduševljena i imam osmijeh od uha do uha..predivno izgleda rolada, ja ju često radim kad su nekakve proslave ili blagdani..hvala ti na ljepim riječima..ali i ti već znaš da si i ti meni jako draga!

    ОдговориИзбриши
  2. rolada ti je odlično ispala, a što reči i ja se teško odlučujem što isprobati s Nadinog bloga, sve prekrasno izgleda

    ОдговориИзбриши
  3. ma kako ja nisam vidjela taj recept ranije? fenomenalno!

    ОдговориИзбриши
  4. Prekrasno izgleda, a slažem se sa svime što si napisala o Nadinom blogu. :)

    ОдговориИзбриши
  5. O..hvala svima,Nadice rolada je prefina,biskvit premekan..:)Može odlično ići u milion kombinacija.Zbilja jedan ukusan i softan desert!

    ОдговориИзбриши
  6. savršeno si napravila ovu roladu ! snimila sam i ja recepz kod Nade ali bojim se da se neću uhvatiti ovog izazova. Tebi svaka čast, zbilja savršena izvedba ove super slastice !

    ОдговориИзбриши
  7. Dear Vera,
    Great, very nice new recipes in a blog. My admiration for ideas, arranging and performance - excellent work.
    I want nice and smiling days, Diana

    ОдговориИзбриши