уторак, 3. август 2010.

Pears Pie/Pita od krušaka

Ova pita izgleda vrlo obično,sezonski,ali je zapravo neobična po načinu na koji se peče.Recept je sa interneta,a kako je sada sezona divnih krušaka,i kako je pita extra brza sto se tiče pripreme,evo delim recept i sa vama...:)

Potrebno je:
500g krušaka
50g šećera
30g maslaca
Korica:
malo hladne vode
malo soli
1 žumance
2 šolje od 2dcl brašna
170g maslaca
Priprema:
Kruške očistiti od kore te očistiti od semenki.Prepolovite ih na pola.
Okrugli pleh,može i vatrostalni premađite maslacom,poredjajte kruške tako da unutrašnji deo ide od gore,a spoljašnji dole.Napravite krug od krušaka i stavite i koju u sredinu.Preko njih stavite šećer.
Rernu ukljušite na 200C.Stavite kruske unutra i pecite da malo omekšaju.
Napravite testo od sastojaka za koricu.
Maslac isitniti te smrviti sa brašnom,dodajte žumance,malo soli i vode tek toliko da vam testo ne bude previše mekano.
Razvucite ga u krug i sa njime prekrijte kruske u tepsiji.
Pecite dok testo ne porumeni,ne previše.
Potom izvadite pitu iz rerne,i okrenite je na tanjir,pazljivo da vam se ne iskida.
Potom je tako okrenutu vratite u tepsiju.
Zapecite je.

15 коментара:

  1. Ah, pa to je tarte tatin. Može da se pravi od bilo kog voća, čula sam da je s borovnicama fantazija.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tarte Tantan se pravi samo od jabuka a ne od drugog voća.

      Избриши
  2. Prekrasno izgleda!Prava fantazija s kruškama:)

    ОдговориИзбриши
  3. Çok leziz ve iştah açıcı bir görüntüsü var. Ellerinize,emeğinize sağlık.

    Saygılarımla.

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala vamn.
    @myfivido, vrlo je moguće...:)Recept sam uzela sa bloga "zadovoljna" pod nazivom Pita od Krusaka,...btw hvala ti sto si skrenula paznju,jeste toje TT..:)

    ОдговориИзбриши
  5. Super su ti fotkice, a kombinacija prhkog testa i voca je uvek tako finaaa....ovakvim deserticima ne mogu odoleti.;))))

    ОдговориИзбриши
  6. odlična pita, moje kruške su počele evo dozrijevati i skupljam ideje, mislim da će ovo biti svakako isprobano

    ОдговориИзбриши
  7. obožavam tarte tatin! radila sam ga od jabuka po receptu s bloga damijenetoslatko, ali sad vidim da moram probati i s kruškama! :) djeluje jako fino, a kruške volim više od jabuka! :) p.s. svi smo nešto u pitama zadnjih dana ;)

    ОдговориИзбриши
  8. Hi, your pear tarte looks delicious. Can you please tell me what is šumance in English because google can't translate it and I would like to make your tarte one day. Thanks a lot for the recipe and all the best!

    ОдговориИзбриши
  9. @Stanimira,sorry,my mistake,1-egg yolk...:)

    ОдговориИзбриши
  10. Joj kako mi se ovo sviđa, ne mogu oka skinut.

    ОдговориИзбриши
  11. TT je odlican,ja ga isto pravim ,vise od jabuka nego krusaka ..ja samo prvo karamelizujem secer,poslazem kruske ,pa tijesto odozgo,kad se ispece i preokrenes ga dobijes fini karamel preko jabuka/krusaka sa sladoledom ne mozes da prestanes jesti,odlicno je !!:))

    ОдговориИзбриши
  12. Miro,hvala na savetu,mozda je tako stvarno ukusnije.Kao sto sam rekla,ja sam recept nasla pod nazivom PITA,nastala je brzinski,jedno popodne,tako da nisam mnogo razmisljala o samom nazivu i načinu pripreme,ali sada mi je dosta jasnije..:)

    ОдговориИзбриши
  13. ova pita izgleda odlično i sigurno je jako ukusna . Kruške su odličan izbor, pa ovo lijepo tijesto, super je !!

    ОдговориИзбриши