петак, 18. јун 2010.

Chocolate Shortbread cookies/Čokoladni keksi

Fine, debele čokoladne keks- kocke....za piknik ili šoljicu kafe...a možete ih grickati i na faksu.
Mere su u "cup",(šolja koja se najviše koristi u Americi kao jedinica mere za pripremu kolača..:)

Ako imate tu šolju,brzo..pravite...

Potrebno je:

2 cup brašna
1/2 cup kakaa
1 cup šećera
220g putera
1 kašikice soli
1 vanil šećer ili esencije vanile
Priprema:
Prvo rernu uključite na 150C.
Potom puter isecite na kocke,a brašno prosejte zajedno sa kakaaom,da ne biste imali grudvica.
Dodajte ga u maslac, potom dodajte šećer,so i vanil šećer.
Umesite-zamesite glatko testo.
Ja praktikujem da od testa oblikujem loptu, i uvijem  je u alufoliju.
Ostavite barem pola sata u frizideru ili duze.
Može i celu noć,ali onda tek sutra dan upalite rernu...:)
Oklagijom razvijte testo,Četvrtastim modlama vadite kekse.
Utisnite vrhom noža šare-kao na fotkici.
Pecite na 150C oko 15-20 min
Upakujte u kutijicu za kekse ili odmah probajte....jedan po jedan...
Ako nemate ovu magičnu šolju možete ovde cup pretvoriti u grame ..
1/8 cup – 30 ml

1/4 cup – 60 ml

1/3 cup – 80 ml

1/2 cup – 125 ml

1 cup – 250 ml

12 коментара:

  1. Vera,
    chocolate cookies look very tasty.
    I like eggless recipe and are easy to cook.
    Greetings and beautiful summer, Diana

    ОдговориИзбриши
  2. Super je fotka i ovaj keksic bas mami da se gricne...i blog je dobio novi izgled, pa izgleda bas sveze i zanimljivo;)))

    ОдговориИзбриши
  3. Interesantno je da sam i ja to isto pravila (ne sećam se da li je baš isti recept, ali ogromna količina kakaa)ali nije na kraju ovako izgledalo. Moje je bilo veoma oporo, skoro nimalo slatko, baš samo za hard-core kakao entuzijaste. Evo slike s mog drugog bloga: http://www.maxivida.de/images/stories/blog/2009/shortbread.jpg

    ОдговориИзбриши
  4. Evo da se ne muče oni koji nemaju :)

    1/8 cup – 30 ml

    1/4 cup – 60 ml

    1/3 cup – 80 ml

    1/2 cup – 125 ml

    1 cup – 250 ml

    ОдговориИзбриши
  5. Blago vama kada vam je zahladilo:))) Ja se nadam da će u nas tek sada. A keksić je izvrstan!

    ОдговориИзбриши
  6. Obožavam čokoladne keksiće svih vrsta. Čak volim i kad imaju taj gorkasti čokoladni tek. U kombinaciji s podlogom na kojoj si ga fotkala, ovo je nešto tako ljupko, da ti opraštam šolje! ;))))))

    ОдговориИзбриши
  7. Vaooo, ovo mi se čini jednostavno i izdašno za napraviti. Nikada još nisam pravila keksiće takve vrste deci. Valjalo bi probati :)

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala vam,recept sam pronasla na internetu,tačnije fotkicu sam zapazila na foodgawker,pa sam isprobala recept...
    Zadovoljna sam,ja inače volim ukus kakaa,volim taj čoko ukus,i ono sto mi se dopalo posebno u vezi keksića je da su meke teksture.
    Tadeja ja bas kada sam pisala post setim se tebe i one rečenice "je..." To mi nekako stalno kao fora,ja se slazem sa tobom tu...:)Ovo je izuzetak.

    ОдговориИзбриши
  9. Kako su lijepi ovi keksi, super izgledaju i super mi je podloga na kojoj su slikani. :)

    ОдговориИзбриши
  10. odlični keksi,ovaj tvoj primjerak izgleda fenomenalno !! zove na isprobavanje, mislim da neću niti čekati da zahladi :)

    ОдговориИзбриши