понедељак, 26. април 2010.

Roll with pinenuts and parmesan/Rolnice sa parmezanom i pinjolama...ajme

Pinjole-neznam šta mi je trebalo ovako dugo da ih otkrijem?
Zašto ih uvek pojedem previše i posle mi bude muka?
To su samo neka od pitanja na koja pomislim kada pravim nešto sa pinjolama.

Recept je radjen po uzoru iz jednog časopisa,u sustini nema tu previse filozofiranja,testo se pravi kao i svako drugo testo samo nadev mozete kombinovati.
Prvo sam mislila da radim slatku verziju sa pinjolama i karamelom,a onda sam se predomislila,jer bilo bi to za nas previse slatkog u par dana..
Nadev kao i svaki drugi nije nešto specifičan osim što sam u njega dodala i pinjole.
Takođe sam i sa pinjolama posula rolnice.
Za testo je potrebno:
450g brasna
250ml mleka
1 jaje
50g margarina
20g kvasca
so


Nadev:
200g sunkarice
100g parmezana
100g trapista
1dcl kisele pavlake
100g pinjola
Za premaz:
zumance
pinjole da se pospu od gore.
Priprema:
U mleku koje mora biti mlačno rastopiti kvasac,i kada "proradi"pomesati sa ostalim sastojcima tj zamesiti testo.
Ostaviti ga sat vremena da naraste a potom ga na pobrasnjavljenoj podlozi razviti u pravougaonik
Premazati pavlakom,poredjati sunkaricu ili iseckati je na kocke pa rasporediti po testu,narendati sir posuti parmezan.
Posuti jos i pinjolama,mozete ih prethodno lagano popeći u tiganju.
Potom testo lagano uviti u rolnu i sa ostrim nozem seći delove oko 2-3 cm.
Okrugli pleh sa stipaljkom obloziti pek papirom te krugove redjati ali ne previse blizu jedan drugom.
Premazati zumancem i posuti pinjole od gore.
Peći na 220C.

11 коментара:

  1. Jako volim ovakva fina dizana tijesta sa sjemenkama gore, odlično izgleda, slika baš mami da se otrgne jedan ovaj kolačić!

    ОдговориИзбриши
  2. Rolnice su odlične , meni se sviđa ova slana verzija. Vjerujem da je i slatka jednako dobra ali ova mi je super ! Jako dobro izgledaju, vjeruj mi da bi sada rado pojela jednu- dvije, ..... ove rolnice :))

    ОдговориИзбриши
  3. Uvek glasam za slano..Ovo je fantasticno!!!

    ОдговориИзбриши
  4. Jako mi se sviđaju, pogotovo što su slane i još sjemenka: dobitna kombinacija:))))
    Prekrasne slike

    ОдговориИзбриши
  5. ajme, kako ovo dobro izgleda....hvala ti draga na ulaznici, savrseno izgleda i zvuci!

    ОдговориИзбриши
  6. Jako ti privlačno izgledaju ove slane "buhtle". Meni je tako nešto zakon. Fino tijesto, sir, malo šunkice, sjemenke... nema bolje.

    ОдговориИзбриши
  7. Vera ovo zvuči i izgleda savršeno. Obožavam pinjole i u slatkim i slanim verzijama tako čim obnovim zalihe ovo ide na isprobavanje. :)

    ОдговориИзбриши
  8. U, ovo mi se baš sviđa. Baš lepo izgleda.

    ОдговориИзбриши
  9. Ovo ti odmah kraducnem! :)
    FENOMENALNO! Baš po mom guštu! :)I jako dobra fotka.

    ОдговориИзбриши