понедељак, 26. април 2010.

Roll with pinenuts and parmesan/Rolnice sa parmezanom i pinjolama...ajme

Ovog meseca u food blog igrici Ajme koliko nas je,koju je pokrenula monsoon, ovog meseca naša domaćica Jasenka je zadala temu,semenke i orasasti plodovi...:)
Sta reći nego i vise siroka tema.
Prvo sam mislila da "prijavim" rizoto sa semenkama suncokreta i indijskim orahom,ali nekako mi se to učinilo bezveze,jer već koji put učestvujem sa rizotom,čisto da bih učestvovala,ali poslaću i njega...:)
Recept je radjen po uzoru iz jednog časopisa,u sustini nema tu previse filozofiranja,testo se pravi kao i svako drugo testo samo nadev mozete kombinovati.
Prvo sam mislila da radim slatku verziju sa pinjolama i karamelom,a onda sam se predomislila,jer bilo bi to za nas previse slatkog u par dana..radila sam ih dan posle čokoladnih kroasana.
Za testo je potrebno:
450g brasna
250ml mleka
1 jaje
50g margarina
20g kvasca
so


Nadev:
200g sunkarice
100g parmezana
100g trapista
1dcl kisele pavlake
100g pinjola
Za premaz:
zumance
pinjole da se pospu od gore.
Priprema:
U mleku koje mora biti mlačno rastopiti kvasac,i kada "proradi"pomesati sa ostalim sastojcima tj zamesiti testo.
Ostaviti ga sat vremena da naraste a potom ga na pobrasnjavljenoj podlozi razviti u pravougaonik
Premazati pavlakom,poredjati sunkaricu ili iseckati je na kocke pa rasporediti po testu,narendati sir posuti parmezan.
Posuti jos i pinjolama,mozete ih prethodno lagano popeći u tiganju.
Potom testo lagano uviti u rolnu i sa ostrim nozem seći delove oko 2-3 cm.
Okrugli pleh sa stipaljkom obloziti pek papirom te krugove redjati ali ne previse blizu jedan drugom.
Premazati zumancem i posuti pinjole od gore.
Peći na 220C.

11 коментара:

  1. Jako volim ovakva fina dizana tijesta sa sjemenkama gore, odlično izgleda, slika baš mami da se otrgne jedan ovaj kolačić!

    ОдговориИзбриши
  2. Rolnice su odlične , meni se sviđa ova slana verzija. Vjerujem da je i slatka jednako dobra ali ova mi je super ! Jako dobro izgledaju, vjeruj mi da bi sada rado pojela jednu- dvije, ..... ove rolnice :))

    ОдговориИзбриши
  3. Uvek glasam za slano..Ovo je fantasticno!!!

    ОдговориИзбриши
  4. Jako mi se sviđaju, pogotovo što su slane i još sjemenka: dobitna kombinacija:))))
    Prekrasne slike

    ОдговориИзбриши
  5. ajme, kako ovo dobro izgleda....hvala ti draga na ulaznici, savrseno izgleda i zvuci!

    ОдговориИзбриши
  6. Jako ti privlačno izgledaju ove slane "buhtle". Meni je tako nešto zakon. Fino tijesto, sir, malo šunkice, sjemenke... nema bolje.

    ОдговориИзбриши
  7. Vera ovo zvuči i izgleda savršeno. Obožavam pinjole i u slatkim i slanim verzijama tako čim obnovim zalihe ovo ide na isprobavanje. :)

    ОдговориИзбриши
  8. U, ovo mi se baš sviđa. Baš lepo izgleda.

    ОдговориИзбриши
  9. Ovo ti odmah kraducnem! :)
    FENOMENALNO! Baš po mom guštu! :)I jako dobra fotka.

    ОдговориИзбриши