недеља, 7. март 2010.

Dulche de leche muffins

Originalni recept sam našla na jednom food blogu,nisam imala baš sve sastojke ali sam ga preradila u meni odgovarajuću verziju,uz moj dodatak pekmeza od kajsije..:)

Potrebno je:

2 jajeta

100g šećera

3 kašike kakaa

3 kašike dulche de leche

2 kašike pekmeza od kajsije

2dcl mleka

1dcl ulja

300g brašna

pola kesice praška za pecivo

listići badema za posipanje

Priprema:

u sud stavite jaja te ih mikserom ili kulinarskom žicom izmiksajte,dodajte mleko,ulje dulche de leche,pekmez,kakao i šećer te dobro izmiksajte.

Brašno prosejte sa praškjom za pecivo i potom dodajte ovoj masi.Sve dobro izmešajte,ne previše.

Sipajte smesu u papirnate korpice a od gore pospite malo badem listića.

Rernu ugrejte na 180C i pecite mafine.

18 коментара:

  1. Izgleda fantastično,jako volim mafine ,sigurno ću probati!A dekoracija je extraaa!

    ОдговориИзбриши
  2. Prekrasno! Sve, baš sve! Ali, prvo ću morati napraviti dulche de leche, već dugo se nakanjujem!

    ОдговориИзбриши
  3. Super je, korpica za muffin me je odusevila :)))

    ОдговориИзбриши
  4. Izgledaju super, pogotovo sto su 'otisli' u visinu, a ne u sirinu kao moji!

    ОдговориИзбриши
  5. joj što je dobra ova fotka iz ptičje perspektive, stvarno majstorska :) muffini odlični!

    ОдговориИзбриши
  6. Stižeš kao naručena s ovim receptom, baš sam juče kupila kondenzirano mlijeke da pravim opet Dulce de leche. Ovo će sigurno biti prvo što ću raditi s njim.

    ОдговориИзбриши
  7. Prekrasni su muffini, a i mene je kao i Ljilju oduševila košarica.
    Sve je na fotki jako elegantno i fino usklađeno. :)

    ОдговориИзбриши
  8. ajme, ovo je negdje fenomenalno!!! jako mi se svidja i kosarica:))

    ОдговориИзбриши
  9. Jako mi se sviđa ovaj muffins, i po izgledu i po sadržaju, a posebno fotkica. Ova tamna podloga, pa bijeli čipkasti okvir oko njega. Preljepo.

    ОдговориИзбриши
  10. mmm..ovo mora da je jako fino čim je dulce de leche..:D i meni se sviđa košarica!

    ОдговориИзбриши
  11. muffini su super! uz dodatak pekmeza i dulce de leche mora da su extra aromatični i sočni :)

    ОдговориИзбриши
  12. I ja volim dulce de leche u kombinaciji s nečim drugim. Sam mi je too much! Odlično su ti ispali, ova "čipkica" u koji si ga stavila, MRAK! :)

    ОдговориИзбриши
  13. ovo je nešto za mene ! uz dulche de leche koji ja ipak nešto manje koristim tu su bademi i pekmez koje obožavam, recept je odličan. Muffin super izgleda, bilježim za isprobavanje ! :)

    ОдговориИзбриши
  14. duce de leche je tako mljac, ovaj muffin mora bit super

    ОдговориИзбриши
  15. super muffini,obavezno probam,ostalo mi malo dulce de leche,taman za ove muffine:)

    ОдговориИзбриши
  16. Draga moja
    J a izgleda da nisam iz ovog filma ali molim vas da mi prevedete na srpski jezik "Dulche de leche"Izgleda da svi znaju pa da i ja razumem.Koga sam pitala,niko nije cuo za to.

    ОдговориИзбриши