недеља, 21. фебруар 2010.

Čupavci

Mislim da su Čupavci jedni od onih kolača koji su obeležili svačije detinjstvo.I moji klinci ih volu.Svidja im se i izgled,te čokolada uvrljana u kokos pa najzad i sam naziv.

Ovoga puta su radjeni po receptu iz Masaterine Beleznice,

Sastojci:
Za testo:
3 jaja
13 kašika ulja
16 kašika brašna
10 kašika šećera
1dcl mleka
1 prašak za pecivo


Za čoko krem:
sa malim izmenama:
200g margarina
4 štangle čokolade
2dcl mleka
200g šećera
Za posip :
kokos
Priprema:
Testo umutiti od navedenih sastojaka za testo,znači prvo belanca izmiksati,te dodati šećer,zumanca,brašno,ulje i prašak za pecivo.
Izliti u pleh,najbolje je obloziti ga pak papirom,da biste kasnije mogli da izvadite lakse ovu koru,te peći u predgrejanoj rerni na 200C.


Ostaviti pečeni biskvit da se ohladi,a potom ga izvaditi iz pleha i iseći na podjednake,lepse je i manje kocke.




Skuvati kremu od čokolade te viljuskom uzimati svaku kocku i umakati u čoko krem a potom uviti u kokos.


Smatram da je recept dobar,odnosno testo za biskvit se zaista ne podigne previse tokom pečenja,sto mi se posebno dopada.
Sve u svemu da se i videti da je recept za čistu 5!

26 коментара:

  1. O kakav prekrasan kubus. Volim ovakve predimenzionirane fotke, vidi se svaka strugotina kokosa. Na žalost ne volim kokos, a loše sam napravila da sam to prenjela na svoju djecu. Možda im nakon ove fotke probam rehabilitirati ovaj kolač.

    ОдговориИзбриши
  2. Joj prekrasno izgleda ovaj čupavac, ne mogu ga prestati gledati.
    Prekrasno. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Spremam ih po slicnom receptu i uvek se razgrabe..Podsetila si me da ih odavno nisam pravila. Fantasticni su ti :)))

    ОдговориИзбриши
  4. Obožavam ih, mi ih zovemo monstrumi, muž ih je tako nazvao i ostali monstrumi..Izgledaju ti savršeno!

    ОдговориИзбриши
  5. Čupavci su prekrasni a slika je, kako bi rekao moj sin, moćna!

    ОдговориИзбриши
  6. Jako lijepo izgledaju, ali moram priznati da ih nikada nisam ni jela ni pravila. Iskreno, ne vidim u čemu je čar, a nešto i nismo ljubitelji kokosa. Jedini kolač s kokosom su Rafaello kocke, sve ostalo nekako mi nije privlačno.

    ОдговориИзбриши
  7. isprobala sam ove čupavce i mogu samo potvrditi da su fantastični ! Jako mi se sviđa kako su ti ispali, prekrasna slikica !!

    ОдговориИзбриши
  8. Kad smo bili klinci ovo su nam bili omiljeni kolača, i vjerojatno jedan od prvih recepata koje mi je mama dala da radim sama.
    Zbilja si ih prekrasno napravila.

    ОдговориИзбриши
  9. Fotkica ti je predivna.
    Moje djetinjstvo nisu obilježili čupavci jer mama nije marila za kolače. Prvi put sam ih probala kod školske drugarice i ona mi je dala recept. To su bili i jedni od prvih kolača koje sam napravila. Posljednji put sam ih pravila da bi stavila svoj omiljeni recept na blog, a imače mi treba tenk da me pokrene napraviti takve kolače.

    ОдговориИзбриши
  10. čupavci su i meni najdraži kolači iz djetinjstva... nisam ih dugo pravila i sad ste me u rukavicama podsjetile ne njega :) jedva čekam da ih napravim :)

    ОдговориИзбриши
  11. Jao kakva slika !! Baš močan čupavac !!! Mi ih svi obožavamo a i veći dio bliže rodbine, nisu komplicirani, a dovoljno izdašni pa ih radim kad je potrebno zadnji tren nešto fino i brzo. Hvala ti puno na učestvovanju i ovako krasnoj fotkici !!

    ОдговориИзбриши
  12. Hvala svima.Masatera hvala na dobrom receptu.Jeste Čupavci spadaju u red jednostavnih kolača.Kada radim nešto slatko,obično dajem primat onim kolačima koje deca volu i znam da će pojesti.Da se ja pitam pravila bih nesto sa rumom...:)

    ОдговориИзбриши
  13. krasno si ih napravila i prezentirala. divno izgleda :)

    ОдговориИзбриши
  14. Savršeno su ti ispali! Fotka mrak! I ja sam se muvala oko njih i šubarica, ali na šubare sam se spotakla! ;)

    ОдговориИзбриши
  15. Bas si ih lepo napravila i doterala :)))
    Ja volim cupavce, ali dete ne voli kokos pa ih skoro nikad ne pravim :(

    ОдговориИзбриши
  16. Draga Vera,
    these sound really good!I love lamingtons :) !!

    ОдговориИзбриши
  17. Nice picture! My daughter loves this desert! This was the first thing, she learn how to make.

    ОдговориИзбриши
  18. Одговори
    1. Bas tako, hvala svima, jedan od kolača koji zaista nikada neće izaći iz mode!

      Избриши
  19. Olični,a ko nevoli Kokos može i sa mljevenim ljesnjakom

    ОдговориИзбриши
  20. Omiljeni kolaci mog sina , negde ih probao i sad stalno trazi.ja nekad nisam volela kokos pa sam ih valjala u plazmu ili orah, isto predobri , a i ideja za sve koji nevole kokos. Mekani i socni, kolaci za svaku namenu

    ОдговориИзбриши