четвртак, 25. фебруар 2010.

Bermet Kuglof -Karlovački Kuglof

Ovaj fini recept za kuglof sam pravila po receptu za Bermet  Kuglof,sa sajta Karlovačkog Kuglofa,na kojem nam divna Mira Kovačević zajedno sa drugim članicama OKUD "Brankovo Kolo", Sremski Karlovci, u okviru sekcije “Karlovački kuglof”,promovišu kuglof  i tako stavljaju u zadatak nama mladim generacijama o  očuvanju i negovanju  tradicije.
Te ako ste početniki ili nikada niste jeli kuglof a zeleli bi ste ga napraviti,praktične savete za početnike.
Te mnostvo starih recepata naših baka,čokoladnih kuglofa i kuglofa za porodične praznike.
A ima i za one koji bi da probaju i slani kuglof...
I ne samo da će te pronaći na ovim web stranicama mnoštvo recepata za kuglof,nego će te pronaći i savete kako da operete i odrzavate  modlu,
Ja sam se odlučila za ovaj,zbog  slatkog Bermeta,koji mi posebno prija...:)



Potrebno je:
300g šećera
250g margarina
4 jajeta
100g seckanih suvih groždjica
moze i 100g seckane čokolade
2dcl bermeta
300g brašna
1 prašak za pecivo
1 kašika gustina
1 kašika cimeta
Priprema:
Margarin i šećer penasto umutiti,te dodavati jedno po jedno jaje,svo vreme mešajući da se sve lepo sjedini.
Dodati seckano suvo grošdje,bermet,brašno,skrob i cimet.
Lagano sjediniti.
Kalup za kuglof nauljiti,izliti smesu te peći na 180C oko 1h
Prijatno!!!!
Pridruši se na Facebook,postani obožavalac.

13 коментара:

  1. kuglofe volim u raznim varijantama, ova druga slikica mi se baš sviđa s čašom :)

    ОдговориИзбриши
  2. Prekrasan kuglof i hvala ti na svim ovim korisnim linkovima.
    Nisam nikad probala bermet i ne znam kakvog je okus, obavezno ću ga probati kad budem u prilici. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ala vi u vojvodini imate puno kuglofa. Meni je taj oblik kolača divan, svečan, a jednostavan.. Karlovački sa ovim desertnim vinom mi izgleda mnogo dobro, hvala za zanimljivi link (ovaj slani moram obavezno pogledati).

    ОдговориИзбриши
  4. Čim sam pročitala bermet, odmah mi je privuklo pažnju, obožavam bermet, onako gorkast a usta puna prošlogodišnjeg sunca. A jako volim i ovakve kolače, kuglof, super.

    ОдговориИзбриши
  5. Prekrasno ti je ispao! Odličan post i super linkovi! Kod nas je poznat samoborski bermet, njega sam probala, slatko desertno vino, najsličnije prošeku. Moram priznati da ne pečem pretjerano kuglofe, iako mi se oduvijek jako sviđao oblik i kalupi i uvijek mi je prekrasno vidjeti kad vise različite vrste kalupa za kuglof negdje na zidu!
    Definitivno kad krenem peći kuglofe, dolazim k tebi po ideje!

    ОдговориИзбриши
  6. Kuglof izgleda predobro..a još mi je draži jer je iz Sremskih Karlovaca!

    ОдговориИзбриши
  7. Ovo bi sigurno bilo za moga Zlatana. Hvala na zanimljivim linkovima a kuglof izgleda božanstveno.
    Znači li to da se bermet može zamijeniti prošekom?

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala vam cure,da bermet se može zameniti prošekom pa i kuvanim vinom.Drago mi je da vam se svidja,inače mi je ovaj kuglof jedan od lepših koje sam napravila i probala,zaista je posebnog ukusa!

    ОдговориИзбриши
  9. divan kuglof i ovo sa bermetom mi je interesantno.Volim bermet i nisam ga do sada nigdje dodavala tako da je ovo super dobro došla ideja.Kuglof mi se jako sviđa, pogotovo ova lijepa žuta boja !

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala svima...da,da malo je više reš...:)li i to se dogadja!!!...:)

    ОдговориИзбриши