недеља, 20. децембар 2009.

Moje oblatne

Za oblatne dakako postoji milion i jedan recept.Za mene su najfinijie i najukusnije one koje je baka kuvala kraj šporeta.

No,i ove su ukusne,sa mojim malim dodatkom...:)

Potrebno je:

1 pakovanje oblatni

Fil:

3 dcl mleka
700gr šećera
350 g margarina ili putera
250-300g oraha

200g mlevenih

100g sitno iseckanih

po želji suvo groždje



Priprema:

Mleko zajedno sa šećerom i margarinom staviti na šporet da provri.Kada se margarin i šećer lepo rastope,skloniti sa vatre.

Dodati orahe,i suvo grošdje.

Kada se fil malo prohladi ,mazati ravnomerno na oblatne.






5 коментара:

  1. Vera, vracaju me u detinjstvo...Sekli su nam preko cele oblande i mi bi uzivali u ukusu i mirisu :)))

    ОдговориИзбриши
  2. jako mi se svida !!
    Imas nagradu na mom blogu,ako hoces uzmi je !!

    ОдговориИзбриши
  3. Yum.. i love these.. I have to try to make them but in england we dont get the waffle sheets like we do back home :/

    ОдговориИзбриши