недеља, 11. октобар 2009.

Pita od bundeve

Još malo pa nestalo...jel da...
Zima i sneg dolaze a vi polako koristite zalihe bundeve.
Da, napravite ovu Američku pitu od bundeve koja se u Americi u glavnom pravi za noć veštica... a kod nas...može za svaki dan!!!

Za koricu je potrebno:
2 šolje glatkog brašna
200 g maslaca
1 kasikica soli
6-8kasika hladne vode
Maslac I Brasno izradimo zicom,dok ne bude potpuno softan.Dodamo vodu I umesimo rukama glatko testo.Podelimo ga na dva dela.
Na pek papiru oklagijom razvijemo dva kruga.Stavimo ih na podmazane vatrostalne pekače.Kako su ove pitice manje uvek ih pravim dve,tako da je ovo materijal,za dve korice,ako će te da napravite jedan onda samo prepolovite mere.
Fil:
Za jedan nadev:
Pola kilograma bundeve za bundevaru skuvati i dobro procediti,pa je onda lepo ispasirati da bude kao pire.Izmutiti četiri jaja,samo da se izjednači zumance i belance,te dodati3/4 solje šećera,vanil šećer te bundevu,potom jednu šolju mleka .Sve dobro pomesati.
Sipati u pleh na koji ste već smestili koricu i peci oko 1h na 200C


10 коментара:

  1. Odlično izgleda! I recept mi se baš sviđa, moraću da ga isprobam kad sva ova gužva prođe. Ja još uvek nisam ništa napravila. :(

    ОдговориИзбриши
  2. kako lijepa pita... tražim nekakvu ideju za halloween, a pita od bundeve je idealna! prekrasno si je napravila, tako uredno :)

    ОдговориИзбриши
  3. predivno si ju napravila:) ja i ti kao da smo se dogovorile., i ja sam ju napravila za igricu:))

    ОдговориИзбриши
  4. super je! i ja sam nešto slično planirala napraviti ali sam se predomislila :)

    ОдговориИзбриши
  5. Prekrasno! Samo sam jednom u životu jela slatku pitu od tikve i to s makom.

    ОдговориИзбриши
  6. Nikad je nisam probala iako je često vidim i svi je hvale.
    Ova tvoja izgleda jako lijepo i prekrasne je boje. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Divna je. I ja sam radila nešto slično! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Hello Vera, I'm coming over, open the door please...hahaha...
    honey, EVERYTHING looks amazing...yumm yummm yummmmm XOXO :))

    ОдговориИзбриши