недеља, 27. септембар 2009.

Salata od Paštrnaka i Krompira


Kada pišete recept za Salatu, zaista je tesko napisati neku pričicu više...neznam zasto ali obično salata mi nije toliko inspirativna, mada nekima jeste.

Elem...radila sam je nebrojeno puta,odlično pase uz ribu, i morsku i rečnu.

Svež crni luk joj daje taj neki kiselkast ukus..

Pomalo liči na Rusku ili kako je neki zovu Francusku salatu ali samo izgledom.Videćete ukus je z

Potrebno je:

1kg krompira,

250g šargarepe,

1 veći celer,

200g kiselih krastavaca,

crni luk,

100ml ulja,

200g majoneza,

2 kašike senfa,

limun,

1 kašika iseckanog peršunovog lišća,

so i biber.

Priprema:

Šargarepu očistiti i sa celerom skuvati u slanoj vodi.Krompir takodje skuvati.

Kada je povrće skuvano,iseci ga na veće kocke.

Sve pomešati sa isečenim crnim lukom,posoliti,pobiberiti,dodati senf,peršun i preliti sokom od limuna pomešanim sa uljem.

Sve dobro izmešati,a potom dodati majonez i ponovo,lagano pomešati da se sve lepo sjedini.

Iako je recept objavljen davnih dana,ovaj put radivsi ga ponovo, iskoristila sam ga za igricu Ajme Koliko nas je,čiji je ovomesečni domaćin Zoran, a tema peršun i šargarepa...:)

2 коментара:

  1. A u receptu ni "P" od paštrnaka!?!?!?

    ОдговориИзбриши
  2. Mi Rusi ovu salatu koju neki zovu ruska a neki francuska zovemo OLJIVJE. Navodno po prezimenu kuhara francuza koji ju izmislio. Tako da bi prije bila FRANCUSKA. Ali jako je popularna kod nas u Rusiji a i skoro u cutavu ex-SSSRu. Necu bas garantirati za Turkmeniju isl, ali obavezna je za svako slavlje a pogotovo Novu Godinu. Za rauliku od toga sto se ovdje prodaje kao ruska/francuska salata u pravoj salati OBAVEZNO mora biti luk i kuhana jaja a također kuhano meso ili parizer. Sto se mene tice ne dodajem nista od mesa ali svi moji ruski prijatelji mene za to kritiziraju kao nije to pravi Oljivje ;)

    ОдговориИзбриши