недеља, 27. септембар 2009.

Madjarske Svadbarske Pogačice

Kada sam radila post o običajima i predstavila  vojvodjansku svadbu,objavila sam i recept za Vojvodjansku Lisnatu pogaču.Evo još jednog recepta,poznatog svima,uglavnom ga svako radi po nekom svom ukusu i svom receptu.

Bez ovih pogačica ranije nije mogla da se zamisli nikakva proslava.Radjene su uvek u domaćoj radinosti i to sa svinjskom mašću.

Mekane su i ukusne,a vi ako ih još niste pravili,isprobajte,nećete se pokajati.

Sastojci: 
 500g sitnog sira
400g masti
1 kašikica soda bikarbone ili praška za pecivo
 brašno toliko da testo ne bude ni meko ni tvrdo.
Za premazivanje:
1 žumance
kim
 
Ja sam pravila od kombinacije sira i kajmaka.Imala sam 200g kajmaka i 300g švapskog sira.
Priprema:
Sve sastojke dobro izmesiti rukom.Testo treba da bude srednje tvrdoće.Ne pretvrdo.

Oblikovati ga u loptu,staviti u plastičnu kesu i ostaviti na par sati u frižider.

Potom testo oklagijom razviti na debljinu prsta i modlom vaditi male pogačice.

Rejati  ih u pleh koji ste prethodno namastili ili obložili pak papirom.

Žumance umutite te svaku pogačicu premažite i pospite  kimom.

Pecite.Kada porumene gotove su.
 

10 коментара:

  1. Jako volim ovakav peciva, a tvoja izvrsno izgledaju. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo je prekrasno. Mislim da im posebnu notu daje mast!

    ОдговориИзбриши
  3. Jao krasne su, samo ne znam kakav je to sitni sir. Ako može malo pojašnjenje. :)) Hvala ti!

    ОдговориИзбриши
  4. Baš su simpatične !! Sigurno su jako fine, volim kolače sa mašću :)

    ОдговориИзбриши
  5. Jako fino izgledaju, volim kim na pecivu. Prekrasno miriše!

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo je pravila jedna nasa komsinica koja je poreklom iz Zrenjanina. Mnogo sam ih volela kao mala. Bas super sto si stavila recept :)

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala puno drage i dragi moji.Yrinka sitni sir je sveži kravlji sir,za pite i burek.Kod nas se još naziva i švapski sir.Nadam se da sam malo pomogla.

    ОдговориИзбриши
  8. Vera, bas pre koji dan sam u Mokrinu kod Kikinde jela sveze pogacice s domacim cvarcima, tople, mirisne i ukusne. Moj (italijanski) muz ih je tada prvi put probao iako mu vec godinama o njima pricam, ali, eto, nekako do sada nije bilo prilike... Hvala ti za divne recepte vojvodjanske kuhinje! Volela bih da pratim tvoj blog da mi ne izmakne neka poslastica; mozda ces u buducnosti staviti widget "citaoci" da bismo te mogli verno slediti?
    :)

    ОдговориИзбриши