среда, 27. мај 2009.

Nagradice-Awards!!!

Hvala Masatera sa bloga Iz moje Beleznice na ovim pre,predivnim nagradicama.

Kako je red ja ih prosledjujem dalje.

Ova pomalo "zvucna" nagradica Oskara ide u sledece ruke-blogovima:

1.Eoc-sjajnom blogu na bugarskom jeziku,koji mozete pregledati uz google prevoditelja.

2.Ukusno sa Julujom-Takodje na bugarskom jeziku

3.Kuvanje i Kuzinavanje-Dragoj Sanjici

4.Jubistachi

5.Marigold

Od drage Eoc,dobila sam jos dve nagradice.

Posto je jedna za Kreativnost a druga za Food,prosledjujem ih na ovaj nacin:

KREATIV BLOGER

1.Pricam ti pricu

2.Stevi sa bloga Hamzjkl's Blog

3.Pojezna & Derventa

4.My So Called Life

5.Chez Moi

6.Me and not Only Me

Scheff nagradu prosledjujem:

1.frisno Novo Jutro

2.Cookmania

3.Day by Day

4.Just Good Food

5.Prijatno

Od Dimitrane sa bloga Tajnata na nasa Vecera sam takodje dobila predivnu nagradu:

Nju prosledjujem:

1.Achtung Baby

2.Vrtaljica

3.voce i Povrce

15 коментара:

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Vera,

    Hvala ti puno na nagradi, samo ne razumem kako da je uzmem? Ovo mi je prva nagrada.

    Unapred jako zahvalna svom citaocu ;)

    Mira

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala Vera, ali prvo čestitam Vama na nagradi koju ste dobili, jer ste zaista zaslužili. Hvala na dodjeli nagrade, ali isto pitanje kao Mirjana, kako da prenesem na svoj blog.

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala, Vera :) Poljubac za tebe :) I cestitam twoi nagradi :)

    ОдговориИзбриши
  5. Drago mi jer da vam se nagrade dopadaju.
    Postavljanje nagradica radim ovako:
    Kliknete na nagradicu misem i odaberete opciju Save As,sacuvajte fotkicu u My Documents.
    Zatim odete na vas blog i u opciji Raspored,izaberete Dodavanje Gadzeta.
    Izaberite opciju-Dodavanje Slike.
    Sledeci upustva,uploadujete fotku iz kompjutera-nagradicu,a umesto upisa linka dodate,link bloga koji vam je nagradicu dodelio.
    Te gore mozete napisati par reci tipa:hvala....
    Nadam se da sam pomogla.
    Sacuvati sliku i u Rasporedu namestiti joj mesto.

    ОдговориИзбриши
  6. Najprej čestitke tebi Vera za zaslužene nagrade. Pri tvojem blogu postanem zelo lačna ob vseh dobrotah, ki nam jih pokažeš ;)
    In hvala za nagrado, sem zelo vesela, da ti je všeč moj blog.

    pozdravček, moi

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala tebi draga Moi na lepim recima!!!

    ОдговориИзбриши
  8. Znam da već imaš nagradu Super duper chef, ali i ja ti ju dodjeljujem:)

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala, Vera, jos jednom na divnom poklonu!

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман29. мај 2009. 07.15

    Nesto mi ne radi postavljanje komentara...?
    Htjedoh reci da sam stvarno pocascena:)))
    Hvala ti velika!!!
    Melrose

    ОдговориИзбриши
  11. Oh, draga Vera, a Cheff award!
    Ostala sem brez besed. Hvala .
    In tople objeme čez dolge ravnice ti pošiljam.

    ОдговориИзбриши
  12. Puno hvala Vera, tek sam sad skužila da imaš ovaj novi blog, istina nije me dugo bilo! Moram sad sve dobro pregledati! ;)

    ОдговориИзбриши