среда, 27. мај 2009.

Čokoladni Klafoutis sa Jagodama


Klafoutis ili Clafoutis, jedno vreme pre par godina je bio toliko beskonačno popularan, da na internetu niste mogli naći ni jedan drugi brzi lagani recept sem za Klafoutis..jel tako...:)

Sad pomalo zaboravljen, ali ne i kod mene.
Ukus je divan, kremast, a pravi se vrlo vrlo brzo.

Uživajte!!


Sastojc:
sveže jagode
3 jaja
50g šećera
3,5 kasike gustina
1 kašika kakaa
50g otopljene čokolade
150 ml mleka
4 kasike slatke pavlake
šećer u prahu za oblaganje posuda i posluživanje

Priprema:
Jaja secer i vanil secer,dobro izradite mikserom.Dodajte gustin,i dobro izmesajte a zatim mleko i slatku pavlaku.Potom dodajte kakao i rastopljenu čokaladu.
Pecite na 180C oko 30 min.
Da,smesa je "zabrinjavajuce retka",ali pecenjem se zaista zgusne

Ovaj klafoutis sam pekla u Lupo titanijum Tiganju.
Iz nekoliko razloga:
jer se smesa u njemu ne lepi
i jer ima ručku koja može da se skida te tako ide i u renu.

Ako i vi želite da ga imate samo KLIK OVDE:

12 коментара:

  1. Jam, jam

    Izgleda jako ukusno, moram da probam da napravim. Da li moze da se isto pravi u modlicama za maffin?

    Hvala za recept :P

    ОдговориИзбриши
  2. ja sam ga juce pravila i uspela pojesti samo kasicicu jer su deca sve smazala :)

    ОдговориИзбриши
  3. I ja već duže vrijeme škicam taj recept, ali još nije došao na red. Izgleda jako fino:)

    ОдговориИзбриши
  4. Hm...sve sto je s Jagodama mora da je fino, zar ne? Hvala na receptu!

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo je kao stvoreno za mene, lako za pravljenje i vidim po komentarima, ukusno za jelo.

    ОдговориИзбриши
  6. Ni ja još nisam stigla ovo isprobati, ali sigurno hoću. Jako lijepo!

    ОдговориИзбриши
  7. Mirjana,dala si mi super ideju.Vec sam smeknula klafoutis sa visnjama by Ebba.
    Probacu ih napraviti u korpicama za muffins

    ОдговориИзбриши
  8. jako mi se sviđa, a i ovaj prijedlog da se prave u kalupima za muffinse

    ОдговориИзбриши
  9. Bas lepo izgleda! Ja sam probala verziju sa povrcem, i ovaj mi je bio sledeci na spisku, nisam stigla u toku igre, ali pravicu sigurno u ovoj jagodicnoj sezoni ;)

    Pozdravi!

    ОдговориИзбриши
  10. Vera ovo ti zbilja odlično izgleda, sigurna sam da je bilo vrlo ukusno! ;)

    ОдговориИзбриши