петак, 10. април 2009.

Veknice od Bele Ribe

Kada sam dobila od jednog divnog ribara,pre neki dan frisku ribu,odmah su mi kroz glavu prosle ove veknice.

Iako sam ih do sada uvek jela u tom veknica obliku,zbog dece sam se odlucila da to budu riblje pljeskavice i zaista su ispale vise nego odlicno.

Mozete ih peci u tiganju na ulju.Meni su ovako pecene u rerni,posne najvise odgovarale jer po nekad sredom i petkom postim.(mada bih trebala svake nedelje...hm)

Ako volite vise morsku ribu slobodno ih mozete napraviti i sa morskom.

Ja sam koristila belu ribu koju jos zovu Plekara-zato sto je tanka kao pleh-lim.

Potrebno je:

1kg recne ribe(bele)

so,biber

1 jaje

1 cen belog luka sitno izgnjecen

1dcl mleka

100g prezle

ulje

Priprema:

Ribu ocistiti od kostiju i samleti na veoma sitno.Najbolje ako imate onu starinsku spravicu za mlevenje mesa.

Dodati so i biber,beli luk,jaje,mleko i mrvice.

Sve dobro rukama izmesati da se sjedini.

Od ove mase napraviti dve vece veknice ili pljeskavice-kao ja.

Vatrostalan veci sud premazite uljem,poredjajte pljeskavice i pecite na 200C oko 30 min

Sluzite uz sos od rena .

Ne zamerite sto ih nisam slikala sa sosom,jer nisam mogla da odolim ovom divnom plavom,proletnjem cvetu.

Нема коментара:

Постави коментар