среда, 1. април 2009.

Novosadsko Prolece 2009

Manifestacija Novosadsko Prolece,se vec dugi niz obelezava na Spensu.
Posto sam velika ljubiteljica cveca,a posebno sukulenata-kaktusa,mogu da se pohvalim da do sada ni jedno NS Prolece nisam propustila,jer je to od samog pocetka bio festival sobnog cveca, vrtnog bilja i bastenskih loncanica.
Kako je i ove godine najvise prestavljano cvece,primetila sam da ipak iz godine u godinu ima i nekih novih sadrzaja,karakteristicnih za nase podneblje,te se nadam da ce uskoro ovo biti Festival vecih razmer
a.

Posto je ovo blog o Kuvanju,ne bih se ovaj put toliko zadrzavala na cvecu,vec na nekim standovima,koji su poslednjih godina postali (iako za sada u manjini) ali moji omiljeni standovi na NS Prolecu.

Rec je naravno o Standu Meda-Vorgic,ciji sam ljubitelj postala jos od Festivala Meda,koji se takodje odrzava u Novom Sadu,i gde vec niz godina dobijaju nagrade za kvalitet.

Med svakodnevno konzumiram,i u pocetku sam koristila samo obican-bez dodataka,ali kada sam otkrila raznorazne dodatke-koprivu,suncokret,susam,polen....ne mogu da zamislim pocetak dana bez barem jedne kasikice meda.

Na ovom standu pored livadskog,bagremovog i lipovog meda,mozete da kupite i med sa propolisom,bagremov med sa malim zelenim orascicima,borovim iglicama,koprivom,sa sacem i susamom...i jos mnogo drugih kombinacija.
Moj izbor je ovaj put pao na med sa bundevinim semenom,zbog raznih lekovitih svojstava,posebno na prevenciju decijih bolesti,pre svega disajnih organa.



I za kraj sam ostavila nesto jos sladje Kugloff,napravljen od strane vrednih clanica Udruzenja "Karlovacki Kuglof".
Pored velikih-standardnih kuglofa(koji su kostali oko 10evra),na ovom standu su bili i mini kuglofici sa lesnikom,cokoladom i visnjom i mramorni kuglofici koje ste fino upakovane mogli da pazarite i poklonite voljenoj osobi.Moju paznju je privukao Kuglof sa sokom od narandze,i inace moj omiljeni,poznat po tajnom receptu koji je proslavio Madjarsku poslasticarnicu Gerbou.



Parce kuglofa se moglo pazariti za 1 evro.Mogu vam reci da je po ukusu vrlo slican cuvenom Zerbo kuglofu,cak i ukusniji.
Tako da cu ga i ja uskoro pripremati pa ce te imati i recept.

Нема коментара:

Постави коментар