понедељак, 30. март 2009.

Proja sa semenkama Bundeve i obicna Proja

Kukuruz kao tradicionalna hrana potiče iz Južne Amerike.
Danas je široko prihvaćen i u Evropskoj kuhinji a i bogat je lako svarljivim ugljenim hidratima,te je pogodan za razne dijete i laganu ishranu u vreme posta.
Proja nije samo karakteristican za vojvodjansku kuhinju,svuda je kukuruzno brasno cesto u upotrebi jer je mnogo zdravije od belog,naravno ne bas u ovoj mojoj kombinaciji-jer su ove projice pune kalorija.
Potrebno je:

4 jaja
1/2solje jogurta
1 solja mleka
1 kasikica soli
2 solje kukuruznog brasna
1 solja belog brasna
1 prasak za pecivo
1 solja kisele vode
300g sitnog sira
Priprema:

Jaja dobro izraditi mikserom,zatim dodati mokre sastojke i idalje na smanjenom broju miksati.Kada se masa sjedinila dodavati brasno-kukuruzno,belo i sir.
Semenke bundeve prethodno sameljite i dodajte zatim smesi.
Ja sam ovu smesu podelila na dva dela,jednu sam pekla u manjoj tepsiji i imala obicnu proju.Drugoj polovini sam dodala semeke bundeve i pekla u kalupima za mufine.
Mozete dodati i saku dve maka,umesto semenki bundeve,ali vazno je da je mak ne samleven.


Solja je od 2dcl

Нема коментара:

Постави коментар