среда, 4. март 2009.

Orange-Banana Korpice

Slicne su muffins,samo sa jednom malom "dopunom",na vrhu.Aromom narandze i pecenom bananom.Hranjiv,brzo se priprema,predivnog ukusa i vrlo neobican svojim izgledom.
100g mlevenih oraha,ja sam koristila pecane
50g smedjeg secera
200g integralnog brasna
1 jaje
1/2 vrecice praska za pecivo
125g margarina
aroma narandze,ja sam koristila aromu u prahu.
Nadev:
3 banane
2 narandze
6 kasika secera
Za dekor:
kandirane korice narandze


Brasno,prasak za pecivo,mlevene orase i secer spojite u sud.
dodajte jaje i margarin iseckan na kockice.Zamesiti testo.Ja sam u testo dodala i aromu u prahu sa ukusom narandze.
Umeseno testo oblikovati u loptu i ostaviti u frizider na jh.
Kalup za muffins nauljiti i u svaku rupu od testa oblikovati kao korpice.
Banane podeliti na tri dela i prepoloviti.

Narandze iscediti i sa secerom na laganoj vatri napraviti sirup.Kada ste skuvali sirup,banane po dve pole stavite u korpice i prelijte po jednom kasikom sirupa.Sirupa ce vam ostati jos,a sa tim ostatkom ce te preliti korpice kada budu gotove.
Pece e na 180C oko 30-tak minuta.
Gotove korpice jos jednom prelijte sirupom,i ukrasite kandiranom narandzinom koricom



Recept za Kandiranje korice limuna ili narandze:

1 narandza ili limun-veci

1 kafena soljica secera
1 kasika vode
Priprema:
Narandzu dobro oprati cetkicom
Iseci ga ostrim nozem na tanke trake,a mozete i na kocke,meni se tako vise dopada.
Secer i vodu stavite da provri.
Dodajte koru i kuvajte oko 5 min.
Mozete staviti u teglicu,i drzati u frizideru.Ovako pripremljen moze stajati oko 2 nedelje.
Mozete ostaviti trake i umakati jednu polovinu u cokoladu…kao i bezbroj drugih kombinacija.

3 коментара: