петак, 20. март 2009.

Namaz od tune i Namaz od čvaraka

Savrsen namaz za kanapee.Inace sam bila skepticna,zbog ukusa cvaraka,jer moja deca nisu bas ljubimci "malih masnoćica",ali se cvarci uopste ne osecaju,tacnije,ako neznate da idu u sastav namaza,necete nikada pogoditi.

PASTETA OD ČVARAKA

Ukusna ,neobicna pasteta po receptu iz knjige recepata Vokija Kostica.
Potrebno je:
250g cvaraka
3 jajeta-obarena
4kasike kisele pavlake
2 kasikice senfa
sok od pola limuna
4 kisela krastavca
so,biber
Priprema:
Jaja obarite i oljustite a krastavce isecite na sitne kocke.
U multipraktik stavite cvarke,prepolovljena obarena jaja,iseckane krastavcice,kiselu pavlaku,senf,so i biber po ukusu.
Sve dobro izmiksujte i pohranite u plasticni ssud u frizider na oko 1h
Sluziti namazano na hlebu.


TUNA UZITAK
Neodoljivo podseca na kupovnu pastetu od ribe-sto i jeste.
Servirala sam ga na slanim krekerima,deci kao uzinu i ukrasila rendanim trapistom.
Potrebno je:
krekeri
1 konzerva tune u komadu
100g feta sira
1 kasika kisele pavlake
1 kasika majoneza
1 kasika susama
Priprema:
Tunu iseci na komade i zajedno sa ostalim sastojcima staviti u blender.
Gotovu smesu stavljati na krekere ili mazati na hleb

3 коментара:

  1. Paštetu od tune radim često jer to baš svi vole, moj recept je ponešto drugačiji ali sve su to varijacije na temu.
    Ova pašteta od čvarak mi je nešto potpuno novo i jako zanimljivo. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Draga moja,, ovo ti je prekrasno, kao i sve tvoje majstorije:)

    ОдговориИзбриши
  3. Wow. Pašteta od čvaraka.<3 Kao ljubiteljici čvaraka, ovo mi je super otkriće.:)
    (Maja)

    ОдговориИзбриши