недеља, 01. март 2009.

Ajme koliko nas je-Rezultati igrice

Kada je pokrenula igricu Ajme Koliko nas je,monsoon se sigurno nije nadala ,da ce nas iz mesec u mesec biti sve vise i vise.

Zahvaljujuci mamajac sa bloga Cooks and Bakes,ovaj mesec sam ja vasa domacica,i preporucila bih par recepata sa suvim vocem.

Kuglice od suvih smokava


Punjeno suvo voce




Kuglof od jabuke,suvog grozdja i kandiranog voca



Takodje nisam mogla da odolim Krostati od suvih smokava,koju nam je napravila Andrea.Radila sam je u kalupima za mini krostate,imala sam divnih sest krostatica.


Selma sa bloga Cooketa,pripremila je dva slatka recepta i jedan u slanoj varijanti:

Bijele vocne kuglice

Cokoladne ploskice sa suvim vocem

Slana varijanta

Monchi sa bloga Sweet Sensacion,je kao ulaznicu poslala recept:

Jastucici sa ljesnjacima i suvim brusnicama

Mari the Gold se pridruzila sa ovim finim keksima,koji barem mene podsecaju,na kupovne strudlice punjene suvim smokvama:

Keksi od narandze punjeni smokvom

Anamarija sa bloga Da mi je Nesto slatko prikljucila se sa receptom:

Hrpice od mljecne cokolade

Suncica sa bloga La Dalmacja Gaurmande i njen prekrasni clafoutis-pod hitno se mora isprobati!

Clafoutis sa visnjama i muskatnim orascicem

Branka sa bloga Dvi ribe,dva krumpira,kao ulaznicu za ovaj mesec poslala:

Sladoled od suvih smokava


Babucci je napravila energetsku bombu,pod nazivom:

Milk shake sa suvim kajsijama,smokvama i grozdjem.





Nasa Nole,sa bloga NLO,i njen prekrasan recept:

Jastucici od marelice i cokolade






Vali sa bloga Vali voli torte,kao i uvek nas je ostavila bez daha,ovom predivnom cokoladnom poslasticom-

Nasa mamajac sa bloga Cook and Bakes,pripremila je i slanu i slatku varijantu sa suvim vocem.
Hleb od brusnice i kandiranog voca

Integralne korpice sa slaninom i suvim sljivama
Andreica sa bloga Voce i Povrce,pripremila nam je:

Krostatu od smokava,koja je mene licno odusevila.


Snjezana sa bloga Iz moje beleznice,odlucila se za ulaznicu u vidu predivnog kolaca sa suvim vocem u formi srnecih ledja

Mirisni kruh sa suvim vocem
Monsoon,sa bloga Dalmacia down under,ovo je bila idealna prilika da nam pripremi nesto iz njene nove kuvarice,knjige "The Complete Guide to Traditional Jewish Cooking" :
Tzimmes

Melrose sa bloga Cook to be,prva se dala na posao i obradovala nas ovim divnim:

Vocnim hlebom

Gaga sa bloga Iz moje kuhinje,poslala je dva recepta:




Krivovirske punjene paprike


Nikolina sa bloga Dekoracija torti i kolaca,poslala je ove predivne mafine pod nazivom:

Muffins od suvog voca
Medena-Melita- sa bloga Cafe Chocolada,pripremila je aromaticni sladoled koji i izgledom a i ukusom ostavlja bez daha,pod nazivom:

Brandied Fruit & Rice Ice Cream
Sanela sa bloga U mojoj Kuhinji,poslala je recept vrlo neobicnog naziva,ali nista manje,nego savrsenog ukusa.

Bravarovi segrti

Maslinka koja je ovaj put bila najvrednija.:

Keksici sa dzemom od brusnice
Homemade-Dzem od brusnice
Teletina sa suvim sljivama







I naravno rezultati:


1.mesto-maslinka,sa receptom:
Keksici sa dzemom od brusnice

2.mesto-Sela i divne kuglice od bele cokolade

3.mesto-Gaga,sa Krivovirskim punjenim Paprikama

4.mesto-Snjezana i njen fini Mirisni kruh sa suvim vocem

5.mesto_Nlo i perfektni Jastucici od marelica i cokolade

6.mesto-Sunchi i meni licno,bozanstven claustofis sa visnjama i muskatnim orascicem

Domacica-----Branka,sa bloga DVI RIBE,DVA KRUMPIRA
Cestitam!!
Molila bih nagradjene da mi posalju adrese na verauzelac@ymail.com ,sem maslinke,njenu cu nagradu uruciti na cool susretu u Novom Sadu.
I samo da se izvinem na "blesavom",koloritu posta,stvarno neznam kako se to desilo.

18 коментара:

  1. Pa ja stvarno ostajem potpuno sludjena kad vidim ovu lepotu a tek kad zamislim da ja to isprobavam,mmmmm........Ma nikad ja necu oslabiti,vidim ja,previse volim ovakve gurmanluke,super ste sve domaçice(ako ima i domacina i oni isto)umetnici,hvala na istinskom uzivanju.

    ОдговориИзбриши
  2. Ma nema veze za kolorit Vera..ne smeta uopće, jako lijepa prezentacija radova :).. baš je zanimljivo gledati sve ta jela i vaš trud...svaka čast..:)

    ОдговориИзбриши
  3. :D ajme... koliko nas je! odlični recepti, čestitke svim curama:))

    ОдговориИзбриши
  4. Stvarno Ajmeeee koliko nas je....
    naravno cestitke svima, a zahvaljujem se Vera tebi posebno jer si mi dodjelila ovomjesecnu ulogu domacice :):)
    Joj, sto sada smisliti....

    ОдговориИзбриши
  5. svaki put kad vidim rezultate pomislim AJME KOLIKO NAS JE i baš se radujem što nas je toliko...
    Veliko hvala na ukazanom poverenju, zaista ovog puta nisam očekivala... i jedva čekam da se konačno upoznamo tj. bolje reći vidimo jer se znamo ;)

    ОдговориИзбриши
  6. Bravo cure, svima čestitam i čestitam tebi Vera na odlično odrađenoj ulozi domaćice! :)
    Čestitam i Branki našoj novoj domaćici, jako se radujem što je to baš ona! :)))
    Vera, puno ti hvala što si isprobala kroštatu, baš sam polaskana i sretna što ti se dopada!

    ОдговориИзбриши
  7. čestitke svima koji su sudjelovali u ovom krugu, a ponajviše pobjednicama! :) jedva čekam da vidim što ćem branka smisliti :)

    ОдговориИзбриши
  8. Puno lepih stvari se ovde naslo!
    Cestitam pobednicima, staroj i novoj domacici :)

    ОдговориИзбриши
  9. Divni recepti i divna prezentacija istih, svaka čast! Moje čestitke idu baš svima koji su učestvovali. Jedva čekam novi krug :)... ovo je stvarno jedno divno druženje, tako jedna drugu samo usavršavamo i dopunjujemo divnim, isprobanim poslasticama i jelima.

    ОдговориИзбриши
  10. Cestitam nagradjenima!!!
    Cure su zaista odradile predivan posao, recepti su odlicni!!!
    Cestitam i tebi Vera na jako lepoj prezentaciji i izboru nagradjenih cura!

    ОдговориИзбриши
  11. Prvo čestitke svima, recepti su predivni i sigurno će neki biti i isprobani. Čestitke i tebi Vera, sjajno si ovo odradila, a veseli me što si za sljedeću domaćicu odabrala Branku.
    Polaskana sam i 4.mjestom među toliko divnih radova već u prvom učestvovanju :) Puse svima :)

    ОдговориИзбриши
  12. Joj, stvarno nas je puno! Čestitam pobjednicama i jedva čekam Brankinu temu!!! :)

    ОдговориИзбриши
  13. Drage moje, samo da ne mislite da nisam imala dobru nameru da učestvujem i ovog meseca. Nažalost poslala sam svoj recept na Verinu adresu , ali na gmail umesto ymail!!!
    Nema veze, to sam poslala još 19.2.2009. pa ko želi može doći kod mene da vidi recept. Žao mi je mea culpa...vidimo se u sledećoj igrici

    ОдговориИзбриши
  14. Kakva kolekcija, cestitam pobjednicima!!!
    Stvrano, kako kaze Aleksandra, nema sanse da se smrsa. Ja sam se kao odlucila na dijetu, ali vec vidim da sam porazena!!!
    Nagradice ti jako lijepo stoje, i sa punom zaslugom! Samo ti nastavi sa svojim delicious kreacijama! :)

    ОдговориИзбриши
  15. Draga Vera puno ti hvala što si me uvrstila. Ja sam bila izgubila svaku nadu očekujući vrlo stroga pravila, da ti ja trebam polati link na mail, što nisam naprosto stigla.
    Ti si toliko divna i tako si me obradovala, srce si VELIKO.

    ОдговориИзбриши
  16. Prekrasna igra i veselim se što nas je iz mjeseca u mjesec sve više i više, veselim se svakom receptiću i svakoj sliki :)

    pusa

    Suncica-Maja

    ОдговориИзбриши
  17. slucajno sam dospjela ovdje prateci naslov tvog bloga....a vidim da cu morati svratiti jos koji put, imas divnih recepata !!!

    pozdrav iz Beca,

    Mare

    http://kuharicazadjecu.blog.hr

    ОдговориИзбриши
  18. Анониман13. јун 2011. 16.03

    sasvim slucajno sam naletela na ovo divni recepti extra ...svaka cast sve je za poxvalu

    ОдговориИзбриши