понедељак, 02. фебруар 2009.

Ajme Koliko Nas Je:Suvo voce

Zahvaljujuci mamajac sa bloga Cooks and Bakes,ovaj mesec sam ja vasa domacica u igrici Ajme koliko nas je ,koju je pokrenula monsoon.
Bicu iskrena i recicu vam da sam se jako obradovala sto sam ja zaduzena da zadam temu za ovaj mesec,jer obozavam ovu igricu,a i posredstvom nje sam se upoznala sa mnogim blogerkama.

TEMA ZA OVAJ MESEC:SUVO VOCE
Vase radove saljite na mail: verauzelac@ymail.com do 28.februara,a pobednike cu proglasiti,i predstaviti sve ucesnike 2.marta 2009.
Nadam se da vam se moja tema dopada.Imate sirok spektar za odlucivanje,a ne samo ono sto je na fotografiji.
Pocinjemo!

21 коментар:

  1. Vera vjerujem da si radosna što si domaćica i mene je to baš obradovalo! :)
    Tema daje široku paletu mogućnosti i mislim da nas očekuje još jedan zanimljiv krug! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Pomalo poznajem arapsku i levantsku kuhinju u kojoj se u suho voće koristi u slanim jelima, tako da mi je tvoja tema sa te strane zanimljiva i izazovna. A slatkiša ima na pretek, thx za finu temu.

    ОдговориИзбриши
  3. Super, dopada mi se tema. Prvo sto mi pada na pamet je rolovana sljiva u slanini (mljac!), ali potrudicu se da ipak smislim i nesto drugo :)
    Pozdravi!

    ОдговориИзбриши
  4. Super!! I meni se dopada tema, meni na pamet, sto kaze maja, prvo pali posni kolacici, suvo voce i jeste uglavnom sastojak istih, no polako, da prelistam ja tamo one moje kuvare.
    A, da li moze i nesto sto je vec ranije objavljeno na blogu?

    ОдговориИзбриши
  5. i meni se tema jako sviđa i kao velika ljubiteljica suhih marelica već znam što ću:)))

    ОдговориИзбриши
  6. suho voće me baš i ne privlači u kolačima, ali zato suhe šljive jako volim u slanim jelima pa mislim da ću smislit nešto takvo :)

    ОдговориИзбриши
  7. Vera, odlicna tema! Ima Sale i Pepe recept koji je savrsen! Evo idealne prilike!

    ОдговориИзбриши
  8. odlično!!! izbor je zaista velik! :DD biti će teško za odlučiti što napraviti..:)

    ОдговориИзбриши
  9. I ja sam se jako obradovala, ali ti si morala biti domacica kad tad...
    Tema je odlicna, i evo, nadam se da cu stici da dam skroman doprinaos igrici...
    Vanylica...

    ОдговориИзбриши
  10. Odlična tema! Mislim da već znam što ću raditi. :)

    ОдговориИзбриши
  11. Tema, odlična!! Čestitam na izboru za domaćicu ;)
    Jedva čekam novi krug i nove recepte :)

    ОдговориИзбриши
  12. Evo ja švrljam malo po ovoj igrici pa se možda i ja uključim jer mi se baš sviđa :)
    Pusa svima!

    ОдговориИзбриши
  13. Vera, je l' typo greska u adresi koju si ostavila?

    ymail = gmail?

    ОдговориИзбриши
  14. mogu sudjelovati oni koji nemaju blog? :D
    ma, samo prijedlog jedan. probajte smiksati datulje jako jako dobro, i unutra grubo nasjeckane orašaste plodove i ostalo suho voće. malo cimeta, i đumbira. dobi se jako jako ukusna zdrava pločica :)

    ОдговориИзбриши
  15. Savrsena tema Veruska, svidja mi se i prijavljujem se sigurno! Obozavam suvo voce i puno ga i korisitim u ishrani!!!

    ОдговориИзбриши
  16. Evo draga ja sam ti poslala link na recept i sliku. Ovo stvaranje veze mi baš ne ide. Ako treba još nešto javiiii!! Pusa!

    ОдговориИзбриши
  17. Hmm... ne znam jer si dobila moj mejl posto mi je ovo ymail sumnjivo... :)

    ОдговориИзбриши